דלג לתוכן הראשי

בלוג

קורס תיווך נדל"ן - בואו לשמוע עוד על התחום הכי מתפתח בעשור האחרון

מאת:

קורס תיווך נדל"ן - בואו לשמוע עוד על התחום הכי מתפתח בעשור האחרון

במשך השנים האחרונות עולם הנדל"ן נמצא בתנופה גדולה, מה שהופך את העיסוק בתחום ליותר אטרקטיבי, מאתגר ובעל פוטנציאל רווחי כלכלית. יתרונות אלו מושכים לתחום אנשים רבים מכל האוכלוסייה – בעלי מקצועות חופשיים, צעירים אחרי צבא, גמלאים, אימהות לילדים ועוד.

בשביל לעסוק בתיווך אין צורך להיות בעל ניסיון מעשי, אלא יש לעמוד בהוראות חוק המתווכים במקרקעין, תשנ"ו – 1996, הקובע בסעיף 2 (א) כי: "אדם לא יעסוק בתיווך במקרקעין, אלא אם הוא בעל רישיון בתוקף ובהתאם להוראות חוק זה". מכאן, כל אדם המעוניין לעסוק בתיווך נדל"ן נדרש להחזיק ברישיון שניתן על ידי רשם המתווכים, בכפוף לעמידה במבחן רישוי מטעם משרד המשפטים.

 

מדוע כדאי ללמוד את התחום?

קיימות מגוון סיבות, הבולטות שבהן היא כי זו דרך טובה לרכוש עיסוק ראשי או משני לחיים, בתחום נרחב ומרתק, בעל השפעה גדולה על הכלכלה במשק הישראלי. מדובר בעבודה דינמית, מגוונת ומעניינת הכוללת, בין היתר, נגיעה לתחום של שיווק ופרסום, מיסוי מקרקעין, משכנתאות, עריכת משא ומתן, גישור ועוד. זוהי עבודה יצירתית עם אנשים באמצעותה ניתן להגדיל את האינטראקציה החברתית האישית והעסקית.

מבחינת תכנון הזמן, זוהי עבודה גמישה שבה אתם קובעים את סדר היום, כך שיש מרווח תמרון וחופש פעולה מרבי. במסגרת זו, אתם קובעים ומנהלים את הפגישות עם הלקוחות והקולגות, את שעות העבודה, את רמת ההכנסות הנשאפת, את כמות העסקאות הפוטנציאליות לטיפול ועוד. העיסוק בתחום תיווך נדל"ן מאפשר לכם להיות עצמאיים ללא בוסים וללא מנהלים על הראש. יחד עם היתרונות מדובר גם באחריות שכן אתם קובעים את רמת ההשקעה, את ההצלחות, את הטעויות ואת ההכנסות, על כל הכרוך בכך.

ענף הנדל"ן מהווה את אחד התחומים המתפתחים ביותר בעשור האחרון, כך שכל הזמן יש עדכונים ושינויים ואף פעם לא משעמם. תוכלו ללמוד בכל יום על דרכי שיווק, טכנולוגיות חדישות, מגמות בשוק וכיוצא בזה.

 

מה כוללים לימודי נדל"ן?

על מנת לעבור את בחינת הרישוי ולקבל רישיון לעסוק בתיווך נדל"ן, מומלץ להירשם לקורס תיווך נדל"ן המספק את מלוא ההכנה העיונית והמעשית הדרושה. תוכניות הלימוד השונות מטרתן להקנות ידע תיאורטי רחב, מיומנויות ודרכי התמודדות מקצועיות כדי לצלוח את האתגרים ואת הדרישות שמציב העיסוק בשוק המקרקעין בישראל. כחלק מכך, נלמדים מושגי בסיס בנדל"ן, ביזמות ובתיווך, עקרונות השיווק וחקיקה רלוונטית כגון דיני מקרקעין וחוק המתווכים, דיני חוזים, חוק הגנת הצרכן ועוד.

הקריירה העצמאית שלך בנדל"ן מתחילה עכשיו!

לייעוץ והכוונה יש למלא פרטים וניצור קשר בהקדם:
רי/מקס ישראל
מרכז מסחרי שוהם,
שדרות עמק איילון 30, כניסה B או C, קומה 3
שוהם, ת.ד. 1701, מיקוד 6083530
טלפון: 03-9722-333 | 1-800-211-311
פקס: 03-9722-330
info@remax.co.il
להתאמות נגישות במידת הצורך למי שזכאי על פי דין יש לפנות לרכז הנגישות, ניצן רסקין, במייל: Nitzan.raskin@remax.co.il, או בטלפון 03-9722333 זמן סביר לפני הקורס.
זכויות היוצרים באתר ובכל מודול אחר הקשור עם האתר, שייכות באופן בלעדי לרי/מקס ישראל. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, להפיץ, למכור או לשנות חלקי מידע המופיעים באתר זה, ללא אישור מראש ובכתב של רי/מקס ישראל. האחריות לשימוש באתר תחול על המשתמשים/גולשים בלבד.
2024 © אימפקט פיתוח נכסים בע"מ.
כל הזכויות שמורות. | כל משרד בבעלות פרטית ומנוהל עצמאית | הצהרת נגישות | השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש | מפת האתר