דלג לתוכן הראשי

בלוג

כתבת פרופיל על סיפור הצלחה: רות כהן מרי/מקס נובה

מאת: רי/מקס ישראל

כתבת פרופיל על סיפור הצלחה: רות כהן מרי/מקס נובה

רות כהן מרימקס נובה

  • מצב משפחתי: נשואה למשה + 4 ילדים מתוכם 2 נשואים, סבתא ל3 נכדים.
  • אזור מגורים: דימונה ילידת דימונה.
  • השכלה: עובדת סוציאלת מוסמכת
  • הצטרפה לרשת: מאפריל 2011 הצטרפה לרימקס עם ליאור בלול ברי/מקס נובה דימונה.
  • מס' נכסים בבלעדיות: 20
  • מס' עסקאות: 115 עסקאות מכירה קניה

איך הגעת לרי/מקס ?

"אחרי שהוסמכתי כעובדת סוצאלת, שנים רבות עבדתי בתור עו"סית בעיריית דימונה, אח"כ התחברתי לעסק המשפחתי שהתעסק במכירת מוצרי תינוקות בחנות בדימונה.תמיד התעסקתי והתעניינתי בנכסים ומכירות ופעמים רבות פזלתי לנושא התיווך. רציתי לשמוע איך זה עובד אז פניתי ביוזמתי לליאור וזה קסם לי. אהבתי את כל הרעיון, את איך שרי/מקס עובדת. רציתי להכנס לתיווך, בהתחלה חשבתי לפתוח עסק עצמאי לבד אבל כששמעתי את שיטות העבודה של רי/מקס הם קסמו לי."

 

למה בחרת להצטרף לרימקס ומה זה רימקס בשבילך?

"מה שאהבתי ברי/מקס זה שיש רשת שעומת מאחורינו, שנותנת מושגים ראשונים ובסיס לעבודה. הקורס למשל, נתן לי הרבה מאוד, גם ברמת הביטחון וגם בכלים פרקטיים לעבודה. כל התמיכה של המשרד שהדריך וניתב, ושיתופי הפעולה עם שאר הסוכנים שתמיד אפשר לפנות אליהם עם שאלות גם הם רי/מקס בשבילי. זה ממש כמו חממה שנותנת כלים טובים לעבודה. זה נותן כניסה נכונה והשתלבות טובה וחלקה לתוך התחום של תיווך נדל"ן.רי/מקס זה בית שהוא מצד אחד מאפשר לי להיות עצמאית אבל מאידך הוא נותן לי פלטפורמה מסודרת ונוחה לעבודה. כמובן בעבודה ברימקס הסיכויים להגיע להצלחות הם הרבה יותר גבוהים מאשר במשרד רגיל. אני מגיעה ללקוחות עם המותג של רי/מקס והמוניטין שזה מייצג. יש שיתופי פעולה נהדרים עם סוכנים אחרים במשרד, מה שעוזר לי למכור את הדירות בבלעדיות שלי. בתור סוכנת יש לי גם הרבה יותר בטחון מול הקונים מכיוון שיש לי לא רק את מלאי הנכסים האישי שלי אלא גם את כל הנכסים הבלעדיים של המשרד ושל רי/מקס בכלל למכור בשיתופי פעולה. המפגשים שמארגנים רי/מקס ישראל ושל המשרד שלי רי/מקס נובה תורמים לי הרבה ואני לומדת מהם המון. החוויה ברי/מקס היא של למידה מתמדת, כל יום לומדים משהו חדש. עוד דבר שאני מרגישה הוא שברי/מקס השמיים הם הגבול. תמיד אפשר ללמוד יותר, תמיד אפשר לנסות יותר ותמיד אפשר להגיע לתוצאות טובות יותר. תמיד יש את התאבון לעשות יותר ולהצליח יותר, אם זה ביוזמה, בשיווק או בפרסום.".

 

מה הדבר בעבודה שלך שאת הכי אוהבת?

"הקשר עם האנשים, עם הלקוחות ובעיקר המשוב שאני מקבלת מהם אחר כך. לדוגמה, הבוקר פנה אלינו לקוח ונלחם על זה שאני אייצג אותו בתור קונה, או שלפעמים אני מקבלת פניות שאומרים שהגיעו אלי בעקבות המלצה. זה בשבילי הסיפוק הכי גדול, מעבר לכסף שאני עושה מעסקאות. זה נותן לי את הפוש ואת הכוח להמשיך, לשכלל את עצמי, להתקדם ולעשות עוד ועוד."

 

מה הדבר בעבודה שלך את הכי שונאת?

"זו עבודה לחלוטין לא קלה ברמה הפיזית, היא מצריכה המון התמדה ועבודה קשה, וגם שעות רבות וקשות. מי שלא עובד קשה ומתמיד באופן עקבי הדברים לא יזוזו. כל העבודה מתבססת על יוזמה שלי נטו, מה שאני לא עושה, לא יקרה מעצמו. אבל אם עושים את זה בסיפוק ובאהבה הדברים זורמים."

 

מה התכונה שלך שאת חושבת שהיא התורמת ביותר להצלחה שלך?

"התמדה, מקצועיות, אבל מעל הכל יושר. חייבים להיות ישרים ועקביים ולענות ביושר על כל הצרכים של הלקוחות. מי שמתמיד ונותן מענה לכל צרכי הלקוחות, הלקוחות גם יעריכו אותו , יחזרו אליו וימליצו עליו לאחרים. יש לנו בעיה עם הסטיגמה של אמינות המתווכים וצריך להצדיק את התשלום שהם משלמים לנו."

 

איך התחלת כסוכנת חדשה לבנות את העסק שלך?

"קודם כל הקורס, זינוק לעסקים, נתן לי את הכלים הבסייסיים לעבודה. מעבר לכך הלמידה הכי טובה היא מהשטח. צריך להתחיל ללמוד על מחירים, שכונות וביקושים ותוך כדי מתחילים להכנס ולראות איך העבודה עצמה מתבצעת. הייתי מתלווה לסוכנים כדי לראות איך הם עושים פרזנטציות. הלכתי גם לסיורי קונים של סוכנים אחרים כדי ללמוד מהם ולאט לאט התחלתי להפנים וליצור לי שיטה של עבודה משלי. ברמה הראשונה צריך ליצור יחסי אמון ביני לבין הלקוח. לשדר מקצועיות, אמינות וידע. לשדר שאני יודעת מה קורה מסביבי ומה קורה בשטח. אחרי שאני בונה את יחסי האמון עם הלקוח אני מגייסת דירות בבלעדיות, אני לוקחת דירות אך ורק בבלעדיות, זו שיטת השיווק שהוכיחה את עצמה ואני מאוד מאמינה בה, היא משרתת גם אותנו כסוכנים אבל בעיקר את הלקוח, את המוכר. זה לא קל, במיוחד כשיש הרבה מתווכים אחרים שאינם עובדים בצורה זו, אבל כשאני מגיעה עם בטחון עצמי שנובע מהנסיון והידע שלי שצברתי מעבודה קשה ועם המוניטין של המשרד והרשת, זו עוזר לי מאוד."

 

הבנתי שאת עובדת גם הרבה מאוד עם משקיעים:

"כן, היום דימונה אטרקטיבית מאוד למשקיעים שמגלים בה הרבה עניין, במיוחד לאור הנושא של עיר הבה"דים. בדימונה המחיר הנמוך והתשואה נאה ביחס להשקעה. משיקיעים יכולים לפתוח את העיתון או את יד 2 וללכת לקנות לבד, למה הם צריכים מתווך? אבל אנחנו במשרד מספקים לו ערך מוסף. אנחנו מציעים לו שירות שהוא מעבר לתיווך וכולל גם ניהול של הנכס, מה שחוסך ממנו התעסקות עם שוכרים במהלך השנה, וכאן העבודה שלנו לא מעטה. אנחנו צריכים קודם כל להביא לו את הנכס המתאים לו להשקעה אבל גם לתת לו מענה בכל העניינים הבירוקרטיים והאחרים שצצים במהלך העבודה. כ80% מהעבודה שלי היא עם משקיעים. ולכן האמינות שלי כסוכן והמקצועיות שלי היא המבחן להצלחה או לאי הצלחה בעבודה. אין תירוצים. יש לנו במשרד צוות שמתעסק בעניינים בירוקרטיים וזה מקל עלי לעשות את העבודה שלי שהיא גיוס הלקוחות. מתווך שעובד לבד אין לו את הכלים הללו שאני מקבלת בגלל שאני עובדת עם רי/מקס, זה מה שמבדל אותנו משאר המתווכים בעיר. משקיע מרוצה יקנה עוד נכסים ויכול גם להביא את החברים והמשפחה שלו להפנות ולקנות דרכי. יש לי לקוח שכבר קונה נכס 10 דרכי ואני מנהלת לו את כל הנכסים."

 

אם לא היית מתווכת נדל"ן במה היית מתעסקת?

"משהו עם קשרי לקוחות לא יודעת מה, קשור במכירות. "

 

מה את עושה בשביל עצמך, בשביל להרגע

"את סופי שבוע אני מקדישה לעצמי ולמשפחה. אני משתדלת מאוד לנוח בשישי שבת ולנקות את הראש. אני נופשת עם המשפחה. אני צריכה התנתקות טוטלאית לחלוטין כדי שאוכל לחזור לשבוע חדש עם אנרגיות חדשות."

 

מה הדבר הכי מוזר שעשית בשביל למכור דירה?

"נכנסתי לדירה שלא הייתה עדיין בבלעדיות, הוא הזמין אותי אליו בשביל לקנות ממני נכס אחר ואז הבנתי שהוא מוכר את הבית ולא מצליח למכור. לא עזבתי את הנכס עד שלא מכרתי אותו. נכנסתי לבית שלא נמכר שנה שלמה ע"י סוכן שלא מרי/מקס ועוד באותו הערב מכרתי אותו. התקשרתי לכל הלקוחות שלי, זה היה בחול המועד אז אנשים היו בחופשות, אבל לא ויתרתי כי ידעתי שזה נכס מצוין ובשיתוף פעולה הצלחנו להביא קונה שבא מרחוק ובאותו יום קנה את הנכס. זה היה הזוי."

 

מה הרגע הכי מרגש שהיה לך בעבודה?

"הרגעים המרגשים הם הרגעים בהם חותמים על החוזה אצל העורך דין. גם כשמקבלים פידבקים, לקוחות חוזרים או המלצות זה הסיפוק הגדול ביותר. כשאני מבינה שממליצים עלי לא כסוכן נדל"ן אלא ממליצים עלי כאדם וזה הכי מרגש אותי. לפעמים אני מגיעה לדירה שסוכן אחר לא הצליח למכור אותה ואני מצליחה למכור אותה ועוד במחיר מקסימאלי. אני לא עובדת בשיטה של לגרום ללקוח להוריד את המחיר, אלא מנסה תמיד להשיג לו את המחיר המקסימאלי."

 

מה הרגע הכי קשה שהיה לך בעבודה?

"אין לי מקרה ספציפי אבל לפעמים נופלות עסקאות ברגע האחרון בגלל נסיבות שלא קשורות בך, זה קשה, זה חלק מהקושי של העבודה האכזבות האלו. עובדים קשה על עסקה מגיעים למחיר שהמוכר ביקש ובסוף בגלל עניין חיצוני שאינו בשליטה עסקאות נופלות."

 

איפה את רואה את עצמך בעוד שנה מהיום? מה היעד לשנה הקרובה?

"אני מקווה שהביקושים יעלו עם הפיתוח הצפוי של הנגב, השמיים הם הגבול מבחינתי"

 

רות כהן הינה סוכנת נדל"ן ברי/מקס נובה בדימונה.

הקריירה העצמאית שלך בנדל"ן מתחילה עכשיו!

לייעוץ והכוונה יש למלא פרטים וניצור קשר בהקדם:
רי/מקס ישראל
מרכז מסחרי שוהם,
שדרות עמק איילון 30, כניסה B או C, קומה 3
שוהם, ת.ד. 1701, מיקוד 6083530
טלפון: 03-9722-333 | 1-800-211-311
פקס: 03-9722-330
info@remax.co.il
להתאמות נגישות במידת הצורך למי שזכאי על פי דין יש לפנות לרכז הנגישות, ניצן רסקין, במייל: Nitzan.raskin@remax.co.il, או בטלפון 03-9722333 זמן סביר לפני הקורס.
זכויות היוצרים באתר ובכל מודול אחר הקשור עם האתר, שייכות באופן בלעדי לרי/מקס ישראל. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, להפיץ, למכור או לשנות חלקי מידע המופיעים באתר זה, ללא אישור מראש ובכתב של רי/מקס ישראל. האחריות לשימוש באתר תחול על המשתמשים/גולשים בלבד.
2024 © אימפקט פיתוח נכסים בע"מ.
כל הזכויות שמורות. | כל משרד בבעלות פרטית ומנוהל עצמאית | הצהרת נגישות | השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש | מפת האתר