דלג לתוכן הראשי

בלוג

האם מתווך נדל"ן צריך לדעת טכנולוגיה ושיווק?

מאת:

האם מתווך נדל"ן צריך לדעת טכנולוגיה ושיווק?

נקדים ונאמר כי התשובה לשאלה זו היא ככל הנראה כן. למה? משום שבעידן הנוכחי מתווך מקצועי חייב לדעת איך להשתמש בשלל האמצעים הטכנולוגיים שישנם על מנת להעניק שירות איכותי ללקוחותיו. אם בעבר, פרסום נכסים באתרי לוחות נדל"ן היה מספיק, היום צריך שתהיה נוכחות דיגיטלית מסיבית ברשתות חברתיות ובמנועי חיפוש ברשת.

שוק הנדל"ן הנמצא בתנופה מתמדת מושך אל מקצוע התיווך הפופולרי אנשים רבים מכל קבוצות האוכלוסייה בארץ המעוניינים להשתלב בתחום מאתגר בעל פוטנציאל הכנסה גדול מאוד. מתווך נדל"ן נדרש לנקוט בפעולות שיווק מקצועיות וטובות ולהשתמש בכלים טכנולוגיים, על מנת לחשוף את הנכסים בצורה מקסימלית לציבור הרחב ולאתר רוכשים לסגירת העסקה.

 

מהי עבודתו של המתווך?

מטרת העבודה של המתווך היא להפגיש בין מוכרים לקונים ולהביא למכירה וקניה של נדל"ן על ידם. במסגרת תפקידו, מתווך נדל"ן מסייע ומלווה בעלי נכסים בתהליך מכירת הנכס והשלמת העסקה וכן מסייע לרוכשים פוטנציאליים המעוניינים להשקיע או לקנות נדל"ן למגורים, לאתר את הנכס המתאים ביותר לדרישותיהם ולהעניק להם ליווי מקצועי אישי לכל אורך הדרך.

על פי שיטת הפעולה הנהוגה כיום בעולם התיווך, המתווך מתמחה באיזורים ספציפיים בהם יש לו מאגר נכסים בבלעדיות. המתווך פועל לפי תוכנית עבודה מקצועית סדורה, שנועדה לשווק את הנכס בצורה מיטבית ולחשוף אותו לכמה שיותר רוכשים עתידיים. לשם כך, עליו להיות בעל ידע ושליטה ברמה גבוהה בתחומי הטכנולוגיה והשיווק. כחלק מכך, עליו ליצור קשר עם לקוחות תוך שימוש בכלים טכנולוגיים חדישים ולבנות תוכנית שיווק ופרסום יעילה ומקצועית לנכסי הנדל"ן המוצעים למכירה בשוק.

 

כישורים ויכולות הדרושים כדי להצליח בתחום

כל מי שמעוניין להשתלב ולהצליח בתחום התיווך, רצוי שיהיה בעל יכולות אישיות, תכונות וכישורים במגוון תחומים, בהם מכירות, ניהול משא ומתן, שיווק ופרסום ועוד. מעבר לכך, ניתן לרכוש את הידע והכלים המקצועיים במסגרת לימודים או קורס ייעודי. חשוב להקפיד לפעול במקצועיות ורצינות ולתת ללקוחות שירות איכותי, מסור, אדיב ומקצועי. כחלק ממאמצי השיווק חשוב לדעת ליצור קשרים חברתיים עם סוגים שונים של אנשים, להפגין מקצוענות, שכנוע וביטחון כדי ליצור ולממש עסקאות. מעבר לכך נדרשת יכולת גישור ופישור בין רצונות הצדדים,  שכן חשוב לדעת לטפל בהתנגדויות באופן יעיל, כאשר הסיפוק והתגמול האישי והכלכלי הוא אדיר ביחס לתחומים אחרים.

הקריירה העצמאית שלך בנדל"ן מתחילה עכשיו!

לייעוץ והכוונה יש למלא פרטים וניצור קשר בהקדם:
רי/מקס ישראל
מרכז מסחרי שוהם,
שדרות עמק איילון 30, כניסה B או C, קומה 3
שוהם, ת.ד. 1701, מיקוד 6083530
טלפון: 03-9722-333 | 1-800-211-311
פקס: 03-9722-330
info@remax.co.il
להתאמות נגישות במידת הצורך למי שזכאי על פי דין יש לפנות לרכז הנגישות, ניצן רסקין, במייל: Nitzan.raskin@remax.co.il, או בטלפון 03-9722333 זמן סביר לפני הקורס.
זכויות היוצרים באתר ובכל מודול אחר הקשור עם האתר, שייכות באופן בלעדי לרי/מקס ישראל. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, להפיץ, למכור או לשנות חלקי מידע המופיעים באתר זה, ללא אישור מראש ובכתב של רי/מקס ישראל. האחריות לשימוש באתר תחול על המשתמשים/גולשים בלבד.
2024 © אימפקט פיתוח נכסים בע"מ.
כל הזכויות שמורות. | כל משרד בבעלות פרטית ומנוהל עצמאית | הצהרת נגישות | השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש | מפת האתר