איך יראה יום העבודה איתנו
- הזנת פקודות יומן, קליטה, התאמות בנקים וכרטיסי אשראי של החברה
- ספקים - קבלת הזמנות רכש, התאמות מול ספקים וביצוע תשלומים, עבודה מול חברות/סוכני ביטוח וטיפול ברכבי החברה
- קבלת נתוני הכנסות של זכיינים וסוכנים, הכנת נתונים לגביה, הפקת חשבוניות, גיול לקוחות וטיפול ראשוני בחייבים
- מתן מענה אנושי וטלפוני לחברי הרשת בכל הקשור לתשלומים עבור קורסים, כנסים, רכישת מוצרי שיווק והתחשבנות מולם
- BACK OFFICE ביצוע עבודות אדמיניסטרציה של המחלקה תיוקים, ארכיון ועוד
דרישות התפקיד
- תעודת הנהח"ש סוג 1-2
- ידע וניסיון בעבודה באקסל – חובה
- ידע וניסיון בעבודה בפריוריטי – יתרון משמעותי
- ניסיון של עד שנתיים במחלקת כספים/הנהלת חשבונות, ניסיון בחברה עסקית – יתרון
- אמינות ויושרה, סדר, ארגון ויסודיות ברמה מעולה
- אנרגיה ומאור פנים יתקבלו תמיד בברכה, עצמאות עם יכולת לעבודה בצוות, שיתוף פעולה, ראש גדול ויוזמה
- יכולת למידה וכושר הסתגלות מהיר
מגדל איקון , רמת גן (תחנת רכבת סבידור)
עבודה במשרה מלאה עם גמישות
מתאים מאוד למשרת הורה