דלג לתוכן הראשי

בלוג

שינוי קריירה בגיל 40

מאת: רי/מקס ישראל

שינוי קריירה בגיל 40

רגע לפני שינוי הקידומת, רבים תוהים האם המקצוע שבו הם עוסקים הוא אכן זה שחלמו עליו עוד מילדותם, האם הם מגשימים את עצמם במסגרת עיסוקם.

רגע לפני שינוי הקידומת, רבים תוהים האם המקצוע שבו הם עוסקים הוא אכן זה שחלמו עליו עוד מילדותם, האם הם מגשימים את עצמם במסגרת עיסוקם ובכלל, האם לא מאוחר לשנות קריירה ואולי לבחור במסלול חדש, מתאים ומרתק יותר? התשובה לכך ברורה. מעולם לא מאוחר, וגיל 40 הוא בהחלט הזמן להסבה מקצועית ולשינוי. הסבה מקצועית בגיל 40 היא הזדמנות להיחשף לתחום מאתגר יותר, הזדמנות להכיר אנשים חדשים וגם להביא לידי ביטוי את הניסיון הרב שהצטבר לאורך השנים.

 

כיצד עושים את זה נכון

הסבה מקצועית בגיל 40 הופכת פופולארית יותר ויותר בשנים האחרונות, ורבים בוחרים במסלול מקצועי חדש, שבו יוכלו לקחת חלק. בין אם בעקבות פיטורים ממקום העבודה, ובין אם מתוך הרצון לשינוי ותחושה של מיצוי, כל אלה יכולים להוביל את בני ה – 40 למסלול מקצועי חדש וגם לבחירת מסגרת לימודית, שבה יוכלו לקבל את כל הכלים המקצועיים הנדרשים להם. חשוב שהסבת מקצוע בגיל 40 תעשה בצורה הנכונה, שלב אחר שלב, הן כדי לאתר בקלות רבה יותר את התחומים והמקצועות הרלוונטיים שבהם אפשר לקחת חלק והן כדי לנצל באופן מקסימאלי את יתרונותיו של הגיל (ניסיון רב, ידע שהצטבר עם השנים, פתיחות מחשבתית ועוד).

 

אחת הדרכים לעשות זאת נכון היא בעזרת מסגרת לימודית מתאימה. מי שרוצה לבחור במסלול מקצועי חדש, שאיננו מוכר לו, כדאי לו לשקול להירשם ללימודים המתאימים (לימודי תעודה, לימודי תואר ועוד), בעזרתם ייחשף אל התחום באופן מלא ויקבל את כל הכלים הנדרשים לו במקצוע החדש אשר יסייעו לו למצוא עבודה בגיל 40. לימודים בגיל 40 הם הזדמנות להכיר את התחום החדש לעומק ולפגוש תלמידים בכל הגילאים. אחד התחומים המבוקשים, למשל, בקרב אלה המעוניינים בהסבה מקצועית, הוא תחום הנדל"ן. לימודי נדל"ן לבני 40 (ולכל גיל אחר) מאפשרים לתלמידים המשתתפים בהם להכיר את עולם הנדל"ן לעומק (הן בארץ והן בעולם), להיחשף לשינויים הרבים המאפיינים אותו ואת הדרכים לשווק נדל"ן ללקוחות המעוניינים בכך. לימודים אלה, לצד לימודים במקצועות אחרים, מציעים בסופם תעודה מקצועית ועוזרים לתלמיד עצמו לפתח מיומנויות הנדרשות ממי שמעוניין לעסוק במקצוע זה בעתיד. לימודים אלה פותחים בפניו עולם חדש לגמרי ויכולים להיות חלק מהסבה מקצועית והגשמת חלום.

 

לסיכום

שינוי קריירה בגיל 40 מציע לא מעט יתרונות, ולמרות האתגר הרב שבו ואולי גם הפחדים הרבים הנלווים לו, יכול להיות פתח להצלחה, הזדמנות שנייה לקריירה משגשגת וגם חשיפה לתחום מרתק ומעניין הרבה יותר.

 

הקריירה העצמאית שלך בנדל"ן מתחילה עכשיו!

לייעוץ והכוונה יש למלא פרטים וניצור קשר בהקדם:
רי/מקס ישראל
מרכז מסחרי שוהם,
שדרות עמק איילון 30, כניסה B או C, קומה 3
שוהם, ת.ד. 1701, מיקוד 6083530
טלפון: 03-9722-333 | 1-800-211-311
פקס: 03-9722-330
info@remax.co.il
להתאמות נגישות במידת הצורך למי שזכאי על פי דין יש לפנות לרכז הנגישות, ניצן רסקין, במייל: Nitzan.raskin@remax.co.il, או בטלפון 03-9722333 זמן סביר לפני הקורס.
זכויות היוצרים באתר ובכל מודול אחר הקשור עם האתר, שייכות באופן בלעדי לרי/מקס ישראל. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, להפיץ, למכור או לשנות חלקי מידע המופיעים באתר זה, ללא אישור מראש ובכתב של רי/מקס ישראל. האחריות לשימוש באתר תחול על המשתמשים/גולשים בלבד.
2024 © אימפקט פיתוח נכסים בע"מ.
כל הזכויות שמורות. | כל משרד בבעלות פרטית ומנוהל עצמאית | הצהרת נגישות | השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש | מפת האתר