דלג לתוכן הראשי

בלוג

טיפים לסוכן המתחיל

מאת: רי/מקס ישראל

טיפים לסוכן המתחיל

לפניכם רשימה של טיפים חשובים לסוכן הנדל"ן המתחיל, המבוססים על ידע שהצטבר במשך שנים, ושיכולים לסייע לכם למקד את צעדיכם הראשונים בתחום בצורה נבונה.

שוק הנדל"ן הישראלי תוסס מאי-פעם, וניתן לזהות זאת לא רק לפי כמות העסקאות המתבצעות מדי שנה, אלא גם בזכות הביקוש הגבוה אל לימודי נדל"ן , מאנשים המבקשים להתמחות במקצוע מעניין ודינאמי, המשתנה ללא הרף.

לפניכם רשימה של טיפים חשובים לסוכן הנדל"ן המתחיל, המבוססים על ידע שהצטבר במשך שנים, ושיכולים לסייע לכם למקד את צעדיכם הראשונים בתחום בצורה נבונה, ולחזק את הביטחון שלכם כשאתם צועדים לפיתוח הקריירה העצמאית שלכם , בשביל שבו רבים צעדו לפניכם.

 

לקרוא ולהפנים: טיפים לסוכני נדל"ן בתחילת דרכם

1. עצמאות – נכון, לא כולם קורצו מהחומר של עצמאיים, ורבים מעדיפים את השקט שבחיים כשכירים, אך המקצוע שבחרתם ללמוד הוא מקצוע לעצמאיים המעוניינים לנהל עסק עצמאי, וזאת , וגם כשאתם תחת מטרייה של משרד מסוים.

הידיעה, ההבנה וההפנמה של הסוכן כי הוא עצמאי היא חיונית והכרחית, והיא המאפשרת לו, בין היתר, את הגמישות והביטחון לפעול בחופש לו הוא זקוק בכדי לייצר פתרונות יצירתיים בזמן אמת; פתרונות המאפשרים את סגירת העסקה גם ברגעים הקריטיים.

2. חוסן מנטאלי ויכולת התמודדות עם אתגרים – בדומה לאלמנט העצמאות, הרי שהיכולת לבנות את עצמכם בתחום תחרותי זה, תוך הבנה שאתם מתעסקים עם סכומי כסף גדולים במיוחד, דורש את ההכרה בצורך בחוסן מנטאלי, דבר שלא תרכשו בקורס מתווכים.

אם אתם נוטים להיכנס ללחץ ממצבי קיצון ומתח, הרי שמוטב שתשימו בפניכם את המטרה להתמקד במצבים אלו, וללמוד לפעול בתוכם. דווקא אלו שמתחילים עם מתח בתחום זה יכולים להגיע הכי רחוק, שכן הם אלו שבונים את עצמם במודעות, ורוכשים כלים חזקים במיוחד להתמודדות עם מצבי לחץ.

 

יחסי אנוש והתמדה!

3. לאהוב את האנשים – סוכני נדל"ן פועלים ומתנהלים, בסופו של דבר, עם אנשים. הידע שלכם, הניסיון שלכם, התבונה והביטחון שלכם נועדו אך ורק לדבר אחד – לעזור לאנשים לסגור עסקאות. קורס תיווך ייתן לכם את הידע הטכני והמסגרת שאתם חייבים לדעת, אך יחסי אנוש מעולים ואהבה לעבודה עם אנשים זה משהו שדורש מכם תשומת לב אחרת, וכדי להצליח באמת, מוטב שתמנפו את הידע שרכשתם במהלך קורס מתווכים ובשטח לצורך נתינה ויצירת קשר אמיתי של חיבור עם הלקוח.

4. חריצות, מיקוד והתמדה – אתם יכולים לבוא עם המון מוטיבציה, המון רצון טוב, והמון ידע, אך כדי לבנות תיק לקוחות ושם בעולם התיווך אתם חייבים את השילוש הקדוש של חריצות, מיקוד והתמדה. תחילת הדרך שלכם כסוכנים מצליחים דורשת תכונות אלו, וההשקעה והחריצות שלכם בעבודה, התמקדות בתחום המתאים לכם והתמדה ללא הרף תיתן לכם את הבסיס החיוני כל כך לשגשוג בהמשך הדרך.

 

גם הסוכן המשגשג ביותר, שנדמה לעתים כי הוא רק יושב במשרדו ומקבל טלפונים מלקוחות שרוצים את טיפולו בנכסים שלהם, התחיל את דרכו כשהוא חולם על הצלחה כעצמאי, ביסס לעצמו חוסן מנטאלי ויכולת גדילה מתוך אתגרים, למד ליצור יחסים בריאים ושמחים עם לקוחותיו, ועשה את כל אלו בחריצות, תוך מיקוד כל כולו בהתמדה לעבודתו.

*אין באמור לעיל כדי להוות חוות דעת ו/או המלצה ו/או ייעוץ מקצועי ו/או משפטי ו/או כל ייעוץ אחר ו/או להוות תחליף לייעוץ אישי המותאם לצרכי כל אדם בקשר עם הנכס שלו, והוא אינו מחליף את שיקול דעתו עצמאי של המשתמש. השימוש וההסתמכות על המידע שלעיל הינו באחריותך בלבד.

 

הקריירה העצמאית שלך בנדל"ן מתחילה עכשיו!

לייעוץ והכוונה יש למלא פרטים וניצור קשר בהקדם:
רי/מקס ישראל
מרכז מסחרי שוהם,
שדרות עמק איילון 30, כניסה B או C, קומה 3
שוהם, ת.ד. 1701, מיקוד 6083530
טלפון: 03-9722-333 | 1-800-211-311
פקס: 03-9722-330
info@remax.co.il
להתאמות נגישות במידת הצורך למי שזכאי על פי דין יש לפנות לרכז הנגישות, ניצן רסקין, במייל: Nitzan.raskin@remax.co.il, או בטלפון 03-9722333 זמן סביר לפני הקורס.
זכויות היוצרים באתר ובכל מודול אחר הקשור עם האתר, שייכות באופן בלעדי לרי/מקס ישראל. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, להפיץ, למכור או לשנות חלקי מידע המופיעים באתר זה, ללא אישור מראש ובכתב של רי/מקס ישראל. האחריות לשימוש באתר תחול על המשתמשים/גולשים בלבד.
2024 © אימפקט פיתוח נכסים בע"מ.
כל הזכויות שמורות. | כל משרד בבעלות פרטית ומנוהל עצמאית | הצהרת נגישות | השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש | מפת האתר