דלג לתוכן הראשי

בלוג

היתרונות במכירת דירה עם סוכן נדל"ן

מאת: רי/מקס ישראל

היתרונות במכירת דירה עם סוכן נדל"ן

אחת הסיבות הנפוצות לאי הצלחה במכירת נכסים הינה תמחור בסכום שאינו אטרקטיבי וגם אינו ריאלי. לעיתים קרובות הסכום נקבע על פי שמועות נדלניות בין השכנים, ולפי משאלות הלב. חשוב להבין שתמחור גבוה מדי מהמקובל בשוק מרחיק קונים פוטנציאליים מלבוא ולראות את הנכס.

מכירת דירה הינה הליך עסקי בעל חשיבות מרובה, העוסק בסכומי כסף גבוהים מאוד. הניסיון לנהלו באופן עצמאי עשוי להימשך חודשים ואף שנים, ובמקרים רבים לאו דווקא יבטיח את העסקה הטובה ביותר. לכן, על מנת לייעל את ההליך ולהשיג את התוצאות הריאליות הטובות ביותר מומלץ לפנות אל סוכן נדל"ן מקצועי ומנוסה, שעבר הכשרה מסודרת של לימודי נדל"ן בבית ספר מוכר וידוע בשוק.

 

תרומתו של תמחור אטרקטיבי למכירת נכס

אחת הסיבות הנפוצות לאי הצלחה במכירת נכסים הינה תמחור בסכום שאינו אטרקטיבי וגם אינו ריאלי עבור דירות למכירה . לעיתים קרובות הסכום נקבע על פי שמועות נדלניות בין השכנים, ולפי משאלות הלב. חשוב להבין שתמחור גבוה מדי מהמקובל בשוק מרחיק קונים פוטנציאליים מלבוא ולראות את הנכס. ביכולתו של סוכן נדל"ן לסייע בתמחור ריאלי המבוסס על נתוני השוק ועל משתנים כלכליים ופיננסיים שונים. יתרה מכך, המתווך יכול לייעץ לבעלי הנכס כיצד להעלות את ערכו, למשל על ידי שיפוצו או אפילו על ידי שימוש באבזרי סטיילינג המחמיאים לו.

 

שיווק יעיל ואפקטיבי של הנכס

סוכן נדל"ן מנוסה שמאחוריו קורס מתווכים מוכר ואיכותי, יכול לספק ללקוחותיו רשת שיווק מקיפה ואפקטיבית. רשת השיווק נשענת בין היתר על פרופיל הנכס, אתר הסוכן, אתרי לוחות מודעות ברשת, ועל מאגרי מידע פנימיים של מתווכים ואנשי נדל"ן. יתרה מכך, רשת השיווק תפנה במדויק לקהל היעד הספציפי של הנכס המבוקש, בין אם מדובר בקהל מקומי, מאזור אחר בארץ או מחו"ל. מלבד זאת, בטרם הצגת הנכס בפני בעלי עניין, סוכן מקצועי יוודא כי אכן מדובר באנשים רציניים בעלי יכולות כלכלית מתאימה.

 

יצירת תחרות בין קונים

על מנת למקסם את הביקוש עבור נכס מסוים ולהגדיל את הרווח האפשרי, סוכן נדל"ן מיומן ידע כיצד ליצור תחרות בין קונים. לצורך יצירת התחרות, יש תחילה לזהות מיהם המתחרים, כלומר לזהות קונים שהנכס המבוקש תפור למידותיהם. מעבר לכך, יצירת תחרות בין קונים יכולה להישען על טקטיקות רבות ושונות. למשל, על ידי ריכוז קונים לבית בשעות וימים מסוימים ניתן גם לייעל את זמנו של מוכר הנכס, וגם ליצור תחרות וביקוש לנכס בין הבאים לראותו. גישה זו תסייע בסופו של דבר להביא למכירת הנכס במהירות ובנתח רווחים ריאלי הגבוה ביותר שאפשר לבקש.

 

ניהול מו"מ יעיל ורציונאלי

אין ספק כי ליכולת לנהל כראוי משא ומתן יש השפעה קריטית על הצלחתה של עסקת הנדל"ן. מתווך מקצועי ייעל את הליכי המו"מ מול קונים פוטנציאליים בהבליטו את היתרונות הרבים שיש לנכס, ובשימת דגש על היותו מבוקש ושיש לו מתעניינים רבים, הכל תוך הקפדה על יצירת מצגי אמת. גישה זו ואמצעים נוספים המבוצעים באופן אמין עם נתונים ריאליים, תאפשר להגיע לתוצאות הטובות ביותר במו"מ, ולסגור את העסקה באופן מהיר, יעיל וחלק. כלומר, ללא עיכובים או קשיים מיוחדים ועם שני צדדים מרוצים.

*אין באמור לעיל כדי להוות חוות דעת ו/או המלצה ו/או ייעוץ מקצועי ו/או משפטי ו/או כל ייעוץ אחר ו/או להוות תחליף לייעוץ אישי המותאם לצרכי כל אדם בקשר עם הנכס שלו, והוא אינו מחליף את שיקול דעתו עצמאי של המשתמש. השימוש וההסתמכות על המידע שלעיל הינו באחריותך בלבד.

 

הקריירה העצמאית שלך בנדל"ן מתחילה עכשיו!

לייעוץ והכוונה יש למלא פרטים וניצור קשר בהקדם:
רי/מקס ישראל
מרכז מסחרי שוהם,
שדרות עמק איילון 30, כניסה B או C, קומה 3
שוהם, ת.ד. 1701, מיקוד 6083530
טלפון: 03-9722-333 | 1-800-211-311
פקס: 03-9722-330
info@remax.co.il
להתאמות נגישות במידת הצורך למי שזכאי על פי דין יש לפנות לרכז הנגישות, ניצן רסקין, במייל: Nitzan.raskin@remax.co.il, או בטלפון 03-9722333 זמן סביר לפני הקורס.
זכויות היוצרים באתר ובכל מודול אחר הקשור עם האתר, שייכות באופן בלעדי לרי/מקס ישראל. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, להפיץ, למכור או לשנות חלקי מידע המופיעים באתר זה, ללא אישור מראש ובכתב של רי/מקס ישראל. האחריות לשימוש באתר תחול על המשתמשים/גולשים בלבד.
2024 © אימפקט פיתוח נכסים בע"מ.
כל הזכויות שמורות. | כל משרד בבעלות פרטית ומנוהל עצמאית | הצהרת נגישות | השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש | מפת האתר