דלג לתוכן הראשי

בלוג

מיתרונותיו של מותג בינלאומי בתחום תיווך נדל"ן

מאת:

מיתרונותיו של מותג בינלאומי בתחום תיווך נדל"ן

שוקלים ללמוד קורס בתיווך נדל"ן? עושים את צעדיכם הראשונים בעולם תיווך הנדל"ן? יש הרבה מקומות שניתן לצבור בהם ניסיון, אך קיימים יתרונות משמעותיים במסגרת של מותג בינלאומי בתחום תיווך הנדל"ן שכדאי לקחת בחשבון

רי/מקס ישראל, רשת תיווך הנדל"ן הגדולה בישראל ובעלת זיכיון אב בישראל של המותג "רי/מקס" , יכולה להיות המענה עבורך  לפיתוח קריירה של עצמאי בתחום תיווך הנדל"ן, כתובת ללמידה משמעותית של תחום, להזדמנויות עסקיות מעולות וללקוחות רציניים. איך בדיוק? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 

הרצאות של מיטב המומחים מהארץ והעולם

רי/מקס ישראל, כמותג  בינלאומי בתחום תיווך הנדל"ן, משקיעה את מירב המאמצים  בהבאת  מיטב המומחים והמרצים בתחום להרצות בפני חברי הרשת במסגרת כנסים ואירועים שונים. חשוב לדעת שתהליך הלימוד ברי/מקס ישראל לא מסתיים אף פעם – גם לאחר שנים רבות תוכלו להמשיך וליהנות מימי הדרכה, הרצאות מגוונות וטיפים מעולים אשר יסייעו לכם להמשיך ולהתפתח כל הזמן ולשאוף לפסגות ולהישגים חדשים מדי שנה.

 

הניסיון של האחרים יכול להיות הבסיס שלכם

כאשר אתם מתחילים לפעול כעצמאים בתחום תיווך הנדל"ן תחת המותג "רי/מקס", אתם יכולים גם להפיק תועלת מהניסיון העשיר ורב השנים שנצבר ברשת. ניסיון זה יוכל לשמש אתכם במגוון רחב של נושאים – החל מנוסחים מוצעים של טפסים נדרשים, דרך חוברות הדרכה שנכתבו בהתבסס על ניסיונם של זכיינים וסוכנים מצטיינים ברשת רי/מקס בישראל וכן ברי/מקס העולמית, ועד שיטות עבודה וטכניקות המתעדכנות באופן תדיר הודות לזמינות הידע. כך תוכלו להשתמש בידע ובניסיון שצברו אחרים כדי להתחיל מנקודת זינוק טובה יותר.

 

שיתופי פעולה פוריים

בפעילותכם במשרד תיווך נדל"ן של רי/מקס,  תוכלו להיות בקשר עם מספר גדול של סוכנים מקצועיים הפועלים ברשת, הן כאלה הפועלים באותו המשרד והן כאלה ממשרדים אחרים. באופן פוטנציאלי, תוכלו לקבל הפניות מסוכנים אחרים אשר יבחרו להעביר אליכם את הטיפול בנכס מסיבות שונות, למשל בשל עומס, טיפול בנכסים שאינם באזור ההתמחות שלהם או פשוט כדי ליצור קשרים עסקיים טובים עם סוכנים נוספים בתחום. למעשה, ייתכנו מצבים בהם חלק מהלקוחות יגיעו אליכם הודות לעובדה שאתם חלק מהרשת הנכונה – וזאת כמובן בהתאם לכישורים וליכולות שלכם.

 

להיות חלק מהנבחרת

רי/מקס ישראל, כרשת תיווך הנדל"ן הגדולה בישראל,  משקיעה רבות במיתוג של הרשת כלפי חוץ ומנתבת כספים רבים לטובת פרסומות ושירותי יח"צ. על כן, תוכלו למעשה להרוויח מפרסום של הרשת כרשת ושל המותג כמותג, אשר יוכלו לסייע לכם לצבור לקוחות חדשים. יחד עם זאת, להיות חלק מהרשת הגדולה בישראל בתחום תיווך הנדל"ן  זו לא פחות מאשר הצהרה. אתם מתחייבים ללקוחות שלכם שאתם פועלים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, שואפים גבוה ויודעים להגיע למקומות הנכונים. זה אמנם ידרוש מכם להיות מצוינים ולהשקיע בכל פרט קטן, אך כאשר הלקוח הפוטנציאלי יראה שאתם פועלים תחת מותג בינלאומי, זו בהחלט עשויה להיות מקפצה עבורכם בכל הנוגע לשיפור נקודת הפתיחה מול אותו לקוח.

 

*אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ מקצועי, משפטי ו/או כל ייעוץ אחר או כדי להוות תחליף לכל ייעוץ שהוא. השימוש וההסתמכות על המידע שלעיל הינו באחריותך בלבד.

 

הקריירה העצמאית שלך בנדל"ן מתחילה עכשיו!

לייעוץ והכוונה יש למלא פרטים וניצור קשר בהקדם:
רי/מקס ישראל
מרכז מסחרי שוהם,
שדרות עמק איילון 30, כניסה B או C, קומה 3
שוהם, ת.ד. 1701, מיקוד 6083530
טלפון: 03-9722-333 | 1-800-211-311
פקס: 03-9722-330
info@remax.co.il
להתאמות נגישות במידת הצורך למי שזכאי על פי דין יש לפנות לרכז הנגישות, ניצן רסקין, במייל: Nitzan.raskin@remax.co.il, או בטלפון 03-9722333 זמן סביר לפני הקורס.
זכויות היוצרים באתר ובכל מודול אחר הקשור עם האתר, שייכות באופן בלעדי לרי/מקס ישראל. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, להפיץ, למכור או לשנות חלקי מידע המופיעים באתר זה, ללא אישור מראש ובכתב של רי/מקס ישראל. האחריות לשימוש באתר תחול על המשתמשים/גולשים בלבד.
2024 © אימפקט פיתוח נכסים בע"מ.
כל הזכויות שמורות. | כל משרד בבעלות פרטית ומנוהל עצמאית | הצהרת נגישות | השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש | מפת האתר