דלג לתוכן הראשי

בלוג

הסבה מקצועית לעולם תיווך הנדל"ן עם רי/מקס – כלי להתפתחות אישית

מאת:

הסבה מקצועית לעולם תיווך הנדל"ן עם רי/מקס – כלי להתפתחות אישית

תחום תיווך הנדל"ן הולך והופך לפופולארי בישראל בשנים האחרונות, ולא בכדי – ככל שענף הנדל"ן הישראלי הופך למוביל ולמהותי בשוק העסקים בישראל, תחום תיווך הנדל"ן הופך מבוקש ואטרקטיבי יותר ויותר עבור אנשי מקצוע, וכך הענף מתפתח ומתעצם

תחום תיווך הנדל"ן הולך והופך לפופולארי בישראל בשנים האחרונות, ולא בכדי – ככל שענף הנדל"ן הישראלי הופך למוביל ולמהותי בשוק העסקים בישראל, תחום תיווך הנדל"ן הופך מבוקש ואטרקטיבי יותר ויותר עבור אנשי מקצוע, וכך הענף מתפתח ומתעצם. מתוך כך, לימודי תיווך הנדל"ן בישראל הופכים למבוקשים ולפופולאריים יותר בהתאמה.

אך האם בכלל צריך לימודי תיווך נדל"ן? האם מדובר במקצוע שיש ללמוד כקורס ייעודי, או שמא תספיק התמחות בהמשך ללימודים אחרים, למשל במנהל עסקים? האם אפשר ללמוד לבד את התחום, לעבור את מבחן המתווכים ולהתקדם על-ידי עשייה ואינטואיציה? ובכן, המספרים והמציאות מדברים בעד עצמם. בשנים האחרונות תחום לימודי תיווך הנדל"ן בישראל התעצם והתפתח משמעותית, כאשר היום מקובל ואף נהוג ללמוד את התחום בצורה יסודית אצל מומחים לפני מבחן המתווכים.

 

אם אתם רוצים ליהנות משני העולמות – גם להשיג ידע מקצועי וגם ללמוד מניסיון – כדי לעבור את בחינות התיווך, אין חובה להשלים תואר אקדמי. בית-הספר לנדל"ן של רי/מקס, אחת מחברות הנדל"ן הותיקות והמובילות בישראל, מציע את מסלול ההכשרה המוביל בישראל בתיווך נדל"ן, שיוכל לפתוח עבורכם את השער לקריירה משגשגת ורווחית בתחום.  

 

הכירו את מבחני התיווך

בהתאם להוראות חוק המתווכים במקרקעין,  כל המעוניין לעסוק בתיווך מקרקעין בישראל נדרש לקבל רישיון מטעם יחידת רשם המתווכים במשרד המשפטים. כדי לקבל את הרישיון, מחויבים המתווכים לעבור את בחינות התיווך של משרד המשפטים – מבחן בן 25 שאלות שאורכו כשעה וחצי ומתקיים בתל-אביב או בירושלים, בארבעה מועדים בשנה.

 

בשנת 2012 בחינות רשם המתווכים השתנו ולתוכנן התווספו חומרי לימוד כמו פסקי דין, עקרונות, מושגי יסוד ועוד. ניתן לעבור את מבחני התיווך בהצלחה גם ללא קורס, אך עבור רבים מהווה הכשרה שכזו מסגרת בריאה ללמידת והפנמת החומר.

 

על ידי השתתפות בקורס הכנה למבחן המתווכים של רי/מקס, תוכלו לשפר את סיכוייכם להצליח בבחינה ולקבל רישיון. הקורס מועבר על-ידי עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן ובעל רקע בהדרכה, ובמסגרתו ילמדו, בין היתר, גם החוקים הרלוונטיים למבחן המתווכים. במהלך הקורס נערכים מבחני תיווך לדוגמא כסימולציה בכיתה ובבית, והתלמידים מקבלים סיוע בתהליך הרישום למבחן התיווך וחומר למבחן המתווכים – הכל כדי להכין אותם בצורה היסודית ביותר לבחינה.

 

לימודי תיווך נדל"ן

עברתם את מבחני התיווך? ובכן, מדובר בצעד חשוב כדי להתחיל בקריירה שלכם כמתווכי נדל"ן, אולם המבחן משקף רק ידע בסיסי בתחום. כאמור, כדי להיות מתווך נדל"ן מצליחים, חשובים הכלים המקצועיים והאישיים יותר מהכל.

קורס התיווך של רי/מקס מציע את כל אלו ועוד – עם המדריכים הטובים ביותר בארץ בתחום הנדל"ן ועם חוויית לימוד מועילה ומרתקת.

*אין באמור לעיל כדי להוות חוות דעת ו/או המלצה ו/או ייעוץ מקצועי ו/או משפטי ו/או כל ייעוץ אחר ו/או להוות התחייבות באשר לידע ולכלים הניתנים בקורסי תיווך נדל"ן שונים. השימוש וההסתמכות על המידע שלעיל הינו באחריותך בלבד, וההחלטה בדבר השתתפות בקורס תיווך נדל"ן כזה או אחר כמו הבדיקה לעניין הנלמד בקורס ורמת הקורס חלה עליך בלבד.

הקריירה העצמאית שלך בנדל"ן מתחילה עכשיו!

לייעוץ והכוונה יש למלא פרטים וניצור קשר בהקדם:
רי/מקס ישראל
מרכז מסחרי שוהם,
שדרות עמק איילון 30, כניסה B או C, קומה 3
שוהם, ת.ד. 1701, מיקוד 6083530
טלפון: 03-9722-333 | 1-800-211-311
פקס: 03-9722-330
info@remax.co.il
להתאמות נגישות במידת הצורך למי שזכאי על פי דין יש לפנות לרכז הנגישות, ניצן רסקין, במייל: Nitzan.raskin@remax.co.il, או בטלפון 03-9722333 זמן סביר לפני הקורס.
זכויות היוצרים באתר ובכל מודול אחר הקשור עם האתר, שייכות באופן בלעדי לרי/מקס ישראל. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, להפיץ, למכור או לשנות חלקי מידע המופיעים באתר זה, ללא אישור מראש ובכתב של רי/מקס ישראל. האחריות לשימוש באתר תחול על המשתמשים/גולשים בלבד.
2024 © אימפקט פיתוח נכסים בע"מ.
כל הזכויות שמורות. | כל משרד בבעלות פרטית ומנוהל עצמאית | הצהרת נגישות | השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש | מפת האתר