דלג לתוכן הראשי

בלוג

כיצד מתווך נדל"ן מבדיל את עצמו מאלפי מתווכים פעילים בישראל?

מאת:

כיצד מתווך נדל"ן מבדיל את עצמו מאלפי מתווכים פעילים בישראל?

עם השנים, לימודי נדלן הפכו ליותר ויותר פופולאריים. הלקוחות מחפשים אנשי מקצוע מיומנים, עם גישה נכונה ועם יחסי אנוש מעולים, הפועלים מתוך שקיפות מרבית ואשר לעבודתם יש ערך מוסף. ישנם לא מעט אנשי נדל"ן בשוק, התחרות איננה קלה, והלקוחות תמיד ירצו לבחור את הטוב ביותר.

על לימודי תיווך

כל מי שלומד לימודי תיווך מקבל תעודת סיום מהמוסד בו למד, אך אין זה די לעסוק בתחום – יש לקבל רישיון ממשרד המשפטים, לאחר מבחן רישוי. קורס תיווך מקנה למתלמדים פיתוח מיומנויות התואמות למצב שוק הנדל"ן בישראל. במהלך קורס תיווך נלמדים כל הנושאים הרלוונטיים לתחום זה. אין מדובר רק בלימודים תיאורטיים, אלא גם בסימולציה ובבחינות בתחום זה. במסגרת לימודי תיווך ילמדו הסטודנטים מגוון נושאים, כגון: חוק המתווכים, מיסוי מקרקעין, דיני חוזים, מושגים מעולם הנדל"ן, חוק הגנת הצרכן, שיווק נדל"ן ועקרונותיו, ענייני מיסוי וכל הקשור לתחום.

הלימודים מיועדים במיוחד לכל העוסקים בנדל"ן: זהו אחד מהמקצועות המעניינים כיום בשוק הדיור הפורח בישראל, הוא טומן בחובו לא מעט אתגרים והוא גם דינאמי ומשתנה בתדירות גבוהה. המקצוע מיועד למי שיש לו כישורי אנוש טובים, שיעניק את היחס הטוב ביותר ללקוח ושינסוך בו אמון, למי שיפעל מתוך שקיפות אופטימאלית, וכמו כן לבעלי חושים מחודדים.

 

מיהו איש נדל"ן טוב?

סוכן נדל"ן מקצועי הוא מי שמכיר היטב את התחום, שידע להמליץ ללקוחות על הנכסים המתאימים ביותר בעבורם, כאשר הוא איננו רק מתמקד ברווחים האישיים שלו ובעמלות אותן יקבל מהמכירה. בראש ובראשונה, עליו להתחשב באינטרסים של הלקוחות. איש נדל"ן מקצועי ימנע מלנהוג כאיש מכירות עם כל הכרוך בכך. כמו כן, הוא יהיה בעל כמה שיותר קשרים, לא רק בארץ אלא גם במדינות שמעבר לים – כך הוא יוכל להמליץ ללקוחות על עסקאות משתלמות וזמינות.

היחס ללקוח

אמנם, איש נדל"ן מחויב לעסקה הטובה ביותר בעבור הלקוח, כאמור, אבל עליו להעניק לו את אותו היחס בין אם העסקה יצאה לפועל ובין אם לא. על הסוכן לגלות אמינות כלפי הלקוח ויחס הוגן, גם במקרים בהם העסקה נפלה. בצורה זו, ישנו סיכוי גבוה שהלקוח יחזור אליו שוב או ימשיך איתו את התהליך למציאת הנכס המתאים.

 

טכנולוגיה בתחום הנדל"ן

תחום הנדל"ן הוא בין התעשיות הגדולות ביותר בעולם. הוא אינו נחשב דווקא לחדשני. אולם כיום יותר ויותר אנשים תרים אחר נכסים באמצעות גלישה באתרי אינטרנט. כלומר, התחום צובר תאוצה דיגיטלית וטכנולוגית. גם לא מעט סטארט אפים מוקמים בתחום. חברות אלה מעוניינות להשקיע בטכנולוגיות חדשניות בתחום הנדל"ן, שעד לא מזמן נחשב למיושן. ישנן חברות המחזיקות פלטפורמות דיגיטליות באמצעותן הן מציגות נכסים, מנהלות עסקאות, מתקשרות עם הלקוחות ומנהלות מידע. כיום אפילו ישנן תוכנות אשר כל ייעודן הוא לנהל נכסים ולעקוב אחרי ניהולם. המטרה היא להנגיש את האינפורמציה הן ללקוחות והן לאנשי הנדל"ן. ישנם ממשקים אשר באמצעותם ניתן לאתר ערים ושכונות ומתווכים רבים עושים שימוש באפליקציות על מנת לקבל מידע בזמן אמת.

הקריירה העצמאית שלך בנדל"ן מתחילה עכשיו!

לייעוץ והכוונה יש למלא פרטים וניצור קשר בהקדם:
רי/מקס ישראל
מרכז מסחרי שוהם,
שדרות עמק איילון 30, כניסה B או C, קומה 3
שוהם, ת.ד. 1701, מיקוד 6083530
טלפון: 03-9722-333 | 1-800-211-311
פקס: 03-9722-330
info@remax.co.il
להתאמות נגישות במידת הצורך למי שזכאי על פי דין יש לפנות לרכז הנגישות, ניצן רסקין, במייל: Nitzan.raskin@remax.co.il, או בטלפון 03-9722333 זמן סביר לפני הקורס.
זכויות היוצרים באתר ובכל מודול אחר הקשור עם האתר, שייכות באופן בלעדי לרי/מקס ישראל. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, להפיץ, למכור או לשנות חלקי מידע המופיעים באתר זה, ללא אישור מראש ובכתב של רי/מקס ישראל. האחריות לשימוש באתר תחול על המשתמשים/גולשים בלבד.
2024 © אימפקט פיתוח נכסים בע"מ.
כל הזכויות שמורות. | כל משרד בבעלות פרטית ומנוהל עצמאית | הצהרת נגישות | השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש | מפת האתר