דלג לתוכן הראשי

בלוג

קריירה בנדל"ן בגיל השלישי

מאת:

קריירה בנדל"ן בגיל השלישי

במדינת ישראל המונח "גיל שלישי" מתייחס לאנשים שפורשים לגמלאות, נשים בנות 62 וגברים בני 67. מבחינת חוקי העבודה החלים בארץ, החל ממועד זה הם כבר לא חלק ממעגל העבודה הציבורי. זאת אף על פי שבמקרים רבים, בשל העלייה בתוחלת החיים העולמית, מדובר באנשים חזקים, משמעותיים ונמרצים, המחפשים עבודה בגיל השלישי ומעוניינים להמשיך לתרום מכוחם. שכן, דווקא בגילים אלה יש יותר זמן פנוי להשקיע במה שאוהבים לעשות, בין אם מדובר בחזרה לתחביב ישן ולפעילות ספורטיבית, ובין אם מדובר בלימודי העשרה, בפיתוח של קריירה חדשה, עבודה לפנסיונרים, עבודה לגמלאים ועוד.

מדוע כדאי לבחור דווקא בנדל"ן?

הנדל"ן הוא הזדמנות טובה, מבחינות רבות, להתחיל לעסוק בקריירה בגיל השלישי, שכן אין כל משמעות או קשר בין גיל האנשים לבין עשייה מוצלחת והשתלבות טובה בתחום. יתרה מכך, אנו רואים כי הגיל פעמים רבות מהווה יתרון משמעותי מאחר שמדובר כהכללה בקבוצת אנשים איכותית, בוגרת, מנוסה, שקולה ואחראית אשר עברו דבר או שניים בחייהם ובעלי סיכוי לפתח קריירה עצמאית ומשגשגת בתחום.

נוסף על כך, אין דרישה להגיע עם רקע או עם ניסיון תעסוקתי קודם בנדל"ן. ניתן לעבור הכשרה מקצועית או קורס ייעודי במוסד לימודי מוביל, לעבור את מבחן המתווכים ולהתחיל לעסוק בתחום. כך, בין אם הרקע המקצועי הקודם הוא מתחום החינוך והניהול, ובין אם לאדם רקע מקצועי בתחום המכירות או הפרסום – הניסיון התעסוקתי רב השנים יכול להיות יתרון, ועבור חלק מהאנשים שהיו שכירים זו הזדמנות להתנסות במגזר העצמאי.

מאחר שמדובר באוכלוסייה בוגרת, יש להם לרוב את הפניות הן מבחינת הזמן והן מבחינת המחשבה להקדיש ממרצם ומכוחם לפיתוח קריירה עצמאית בתיווך. זאת, בשלבים ובקצב שמתאים לכל אחד ובשילוב עם יתר הדברים בחיים האישיים. כאשר פועלים בצורה שקולה, נכונה ושיטתית, תוך הענקת שירות איכותי, מקצועי ומסור ללקוחות, סיכויי ההצלחה בתחום עולים.

מבחינת תכונות אישיות, באופן כללי ניתן לומר כי מדובר בקבוצת אנשים בעלי ניסיון וחוכמת חיים, אכפתיים, סובלניים, סמכותיים, אמינים, ובעלי מוטיבציה גבוהה. תכונות אלה הן מרכיב חשוב במכלול הגורמים הנחוצים כדי לעסוק בתיווך נדל"ן באופן מוצלח ורווחי.

 

לסיכום

אנו רואים כי הגיל השלישי מונה קבוצת אנשים מאוד משמעותית וחזקה בקרב האוכלוסייה בארץ, בעלת חוכמת חיים ורצון ללמוד, אשר יש לה כישורים חברתיים וכלכליים בולטים. לפיכך, גם אם לפי חוקי המדינה אנשים אלה עברו את גיל העבודה המותר במגזר הציבורי, אין בכך כדי למנוע לפתח קריירה בנדל"ן ולהגשים את החלומות, את השאיפות ואת הצרכים, כחלק משגרת חיים מלאה, מספקת, רווחית, בריאה ומאושרת.

הקריירה העצמאית שלך בנדל"ן מתחילה עכשיו!

לייעוץ והכוונה יש למלא פרטים וניצור קשר בהקדם:
רי/מקס ישראל
מרכז מסחרי שוהם,
שדרות עמק איילון 30, כניסה B או C, קומה 3
שוהם, ת.ד. 1701, מיקוד 6083530
טלפון: 03-9722-333 | 1-800-211-311
פקס: 03-9722-330
info@remax.co.il
להתאמות נגישות במידת הצורך למי שזכאי על פי דין יש לפנות לרכז הנגישות, ניצן רסקין, במייל: Nitzan.raskin@remax.co.il, או בטלפון 03-9722333 זמן סביר לפני הקורס.
זכויות היוצרים באתר ובכל מודול אחר הקשור עם האתר, שייכות באופן בלעדי לרי/מקס ישראל. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, להפיץ, למכור או לשנות חלקי מידע המופיעים באתר זה, ללא אישור מראש ובכתב של רי/מקס ישראל. האחריות לשימוש באתר תחול על המשתמשים/גולשים בלבד.
2024 © אימפקט פיתוח נכסים בע"מ.
כל הזכויות שמורות. | כל משרד בבעלות פרטית ומנוהל עצמאית | הצהרת נגישות | השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש | מפת האתר