דלג לתוכן הראשי

בלוג

חשיבות יכולת משא ומתן של המתווך בזמן עסקת תיווך

מאת:

חשיבות יכולת משא ומתן של המתווך בזמן עסקת תיווך

עסקאות תיווך מקרקעין מתאפיינות בהיותן מרכזיות ומשמעותיות עבור הצדדים לעסקה, בין אם מדובר במוכרים ובקונים, ובין אם מדובר במשקיעים או במשכירים. מאחר שמדובר בהחלטה כבדת משקל בעלת השלכות ישירות על ההתנהלות העתידית, מומלץ להסתייע בכל שלבי העסקה במתווך נדל"ן מקצועי ומנוסה, החל באיתור הנכס, דרך ניהול המשא ומתן וכלה בחתימה על החוזה. המתווך הוא דמות חשובה בתהליך, באפשרותו להקל את הדרך, לחסוך זמן יקר וכספים ולסגור עסקה משתלמת ביותר. מה כולל תפקידו של המתווך?

לפי החוק בישראל, התפקיד של מתווך הנדל"ן הוא להוות גורם יעיל בתהליך של עסקת מקרקעין.  במסגרת תפקידו המתווך מציג את הנכס, מספק מידע לגביו, מעניק ייעוץ מקצועי ומסייע ללקוחותיו בתהליך המו"מ, זאת במטרה להביא לסגירת העסקה, תוך הסכמה הדדית של הצדדים הלוקחים חלק בעניין. בסופו של יום, מטרת המתווך היא לעזור ללקוח לבצע עסקה בנכס מקרקעין, בין אם מדובר בדירות למכירה ובין אם מדובר בדירות להשכרה. כך או כך המתווך אמור תמיד להיות ניצב לצד לקוחותיו, זאת על מנת לסגור את העסקה המשתלמת ביותר עבורם, כך שתשתלם גם עבורו.

 

מומלץ לפנות לגורם מקצועי

לאור הצמיחה המהירה בענף הנדל"ן בארץ ולאור כמות עסקאות המקרקעין הנעשות מדי יום, מתעורר לעתים קושי לבצע עסקה משתלמת – מכירה או רכישת נכס מקרקעין, בלי קבלת עזרה מגורם מקצועי. כך, מתווך נדל"ן הוא האדם שתפקידו לסייע לצדדים בהצלחת התהליך, מאחר שהוא מחזיק בידע ובכלים המקצועיים הדרושים, ברשותו מאגר של נכסים טובים בבלעדיות, קשרים עסקיים, לקוחות פוטנציאליים, יכולת גבוהה לניהול משא ומתן, חלופות ושלל הזדמנויות שאסור לפספס. לכן, כאשר פונים למתווך בעת עסקת תיווך זה עשוי להעניק לכם יתרונות בעסקה.

 

איך יודעים במי לבחור?

מתווך טוב הוא אדם הבקיא בדיני נדל"ן; אדם הגון וישר, המחזיק בניסיון מוכח בעריכה ובניהול של משא ומתן בדרך לסגירת עסקאות משתלמות בתחום המקרקעין. כאשר בוחרים מתווך חשוב לבחור במישהו מקצועי ואמין, בעל יחסי אנוש טובים, שישמור על האינטרסים שלכם וישיג את המקסימום האפשרי מהעסקה. אמנם הפנייה למתווך כרוכה בהוצאת כספים, אולם מדובר בשירות שיכול לחסוך לכם בסופו של דבר בזבוז של זמן, כסף ואנרגיה בתהליך סגירת העסקה. מתווך בעל ניסיון עשיר, מקצועי ויסודי, השולט בתחום והבקיא ברזי שוק הנדל"ן שמנהל עבורכם את המשא ומתן יכול לקצר את התהליך ולסגור עבורכם עסקת מקרקעין יעילה שתענה על הצרכים הספציפיים ותהיה כדאית מבחינה כלכלית.

 

הקריירה העצמאית שלך בנדל"ן מתחילה עכשיו!

לייעוץ והכוונה יש למלא פרטים וניצור קשר בהקדם:
רי/מקס ישראל
מרכז מסחרי שוהם,
שדרות עמק איילון 30, כניסה B או C, קומה 3
שוהם, ת.ד. 1701, מיקוד 6083530
טלפון: 03-9722-333 | 1-800-211-311
פקס: 03-9722-330
info@remax.co.il
להתאמות נגישות במידת הצורך למי שזכאי על פי דין יש לפנות לרכז הנגישות, ניצן רסקין, במייל: Nitzan.raskin@remax.co.il, או בטלפון 03-9722333 זמן סביר לפני הקורס.
זכויות היוצרים באתר ובכל מודול אחר הקשור עם האתר, שייכות באופן בלעדי לרי/מקס ישראל. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, להפיץ, למכור או לשנות חלקי מידע המופיעים באתר זה, ללא אישור מראש ובכתב של רי/מקס ישראל. האחריות לשימוש באתר תחול על המשתמשים/גולשים בלבד.
2024 © אימפקט פיתוח נכסים בע"מ.
כל הזכויות שמורות. | כל משרד בבעלות פרטית ומנוהל עצמאית | הצהרת נגישות | השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש | מפת האתר