דלג לתוכן הראשי

בלוג

תיווך עבודה לאמהות

מאת: רי/מקס ישראל

תיווך עבודה לאמהות

העבודה המרכזית שלך היא להיות אמא. לא משנה בני כמה הילדים, את סביבם. הם והבית מעסיקים אותך ואין לך תחליף. אפשר לקנות עזרה בכסף, אבל את יודעת שאת צריכה להיות שם או לפחות בשליטה על הדברים גם אם מרחוק. זה קשה, זה מורכב, זה אינטנסיבי. ובעיקר מאד תובעני. את יכולה לארגן יום לפרטי פרטים וברגע אחד הכל משתנה שהגננת מתקשרת מהגן...

כולם יודעים שאמא טובה, היא אמא שטוב לה. ואת יודעת יותר מכולם שאת חייבת את זה לעצמך. את רוצה לממש את עצמך, להגשים חלומות, להיות עצמאית ולדאוג לכסף שלך. את רוצה לקום בבוקר, להתלבש ולפגוש אנשים. את רוצה להיות מסופקת בזכות עצמך. 

השאלה הגדולה היא - איך?

 

אודיה דהן בת 29, אמא חד הורית לשני ילדים בני 4 ו-6. ברי/מקס העיר החדשה בחריש כבר 6 שנים. בהתחלה כשכירה במגוון תפקידים שונים וב3 שנים האחרונותעובדת כמתווכת עצמאית במשרד. אודיה יצאה לדרך עם מטרה מאד ברורה, היא רצתה לייצר הכנסה ולהגיע לתוצאות מקסימליות, הבינה שחייבת לעבוד קשה ובעקביות ואכן התוצאות לא איחרו לבוא -

" הייתי חייבת את זה לעצמי ולילדים, לא היתה לי ברירה, ובתור אמא שמגדלת לבד את הילדים, בלי עזרה, חיפשתי את התפקיד והמקום שיאפשר לי את האיזון בין הבית והקריירה וכן, אני צריכה להביא כסף הביתה. בעצמאות את הבוסית של עצמך, מילת המפתח היא גמישות, את מגדירה לעצמך מתי, איפה וכמה. את גמישה מבחינת זמן, ניידות. אף אחד לא יושב לך על הראש. החוכמה היא לדעת להשתמש בזה נכון. את חייבת משמעת עצמית – ברזל!.

את חייבת לדעת לנהל לעצמך את הזמן בצורה האפקטיבית ביותר, לייצר שגרה של ניהול זמן. הזמן הוא קצוב, מוגבל ויקר, צריך לבנות לו"ז מדוייק עם זמנים מוגדרים לכל פעילות. אני תוחמת את עצמי אפילו בגלישה ברשתות חברתיות, חייבים להתמסר לזה טוטאלית כדי להגביר את היעילות.

דבר נוסף, שאני מקפידה עליו הוא בקרה עצמית, אני כל הזמן בודקת את עצמי, מקליטה שיחות שלי ואחרי זה מקשיבה להן, מחפשת משוב ופידבקים כדי ללמוד מהם". 

אודיה אומנם עצמאית , אבל חלק ממשרד ששייך לרשת תומכת "יש לי מעטפת שלמה שמגבה אותי במידת הצורך, הייתי בבית עם הבת החולה שלי בזמן שלקוח שהיה לפני סגירת חוזה רצה פגישה דחוף, לא יכולתי לעזוב את הילדה, הקפצתי את אחד מחברי הצוות אצלינו וידעתי שאני יכולה להיות רגועה והכל בטיפול ובשליטה מלאה. מה שמאד מקל על העבודה ומפרה אותי". והכי חשוב, זה לשמור על אמונה ושמחת חיים, "גם ברגעים הכי מטלטלים שעברתי, תמיד שמרתי על אופטימיות וניסיתי להפיק את המיטב מכל סיטואציה, ללמוד ולגדול ממנה".

 

אלה מאיה, בת 43, אמא לשלושה ילדים בני 3, 6 ו-8 עובדת כמתווכת עצמאית במשרד רי/מקס TIME ביבנה כבר 3 שנים. בעבר שחקנית בוגרת בית צבי, אך בחרה בקריירת המכירות על פני קריירת המשחק. "לאחר שנים כשכירה במגוון מקומות עבודה שונים, מצאתי את המקום שהכי ממצה את כישורי והגעתי לעולם תיווך נדל"ן. חיפשתי את האיזון שיוכל לשלב בין רצוני להיות אמא נוכחת לבין אמא עם קריירה שמפרנסת. חיפשתי את הקרבה לבית, את הגמישות, את היכולת לתמרן בין השעות בלי לתת חשבון לאף אחד ולנווט בין כל משימותיי ורצונותיי ביעילות. כעצמאית את קובעת ומחליטה, את הבוסית של עצמך". 

בתקופת הקורונה, במקביל לכל הסגרים, בזמן שכל העולם התערער, אלה מצאה את עצמה דווקא מתברגת היטב כסוכנת מובילה ברשת רי/מקס כולה. "דווקא בתקופה מאתגרת כזאת ראיתי את השליחות שבעשייה ואת האחריות לספק ללקוח את הטוב ביותר. שאני מגשימה חלום למישהו ומוצאת לו בית, זה סיפוק אדיר".

ברור שלא הכל כזה פשוט ונח, לא הייתי מצליחה לבד, בלי המשפחה שלי שמאד תומכת ובעלי, העוגן שלי שתמיד שם. וכמובן, בלי כל המעטפת שרי/מקס מספקים לי. קודם כל השם והמוניטין של רי/מקס כבר פותח דלתות ולאחר מכן, כל הכלים שאני מקבלת מהם. שלא תטעו, אני עובדת קשה, אבל נהנית מכל רגע ולשמחתי גם מגיעה לתוצאות וקוצרת פירות, וזה מאד מספק ומתגמל ".

אז ברור לכולנו, שעצמאות זה מפתה אבל לא תמיד פשוט. לעיתים זה שואב, זה העסק שלך 24/7, אין ביטחון, עקביות ויציבות, את צריכה לרדוף אחרי הכסף והלקוחות, אבל, עם רצון ועבודה קשה, את יכולה לנהל לעצמך את הזמן, לשים לעצמך את הגבולות, להחליט על המטרות והיעדים ומומלץ גם שתהיה מסגרת תומכת. את שולטת!.

אנחנו ברי/מקס שמחים וגאים להיות פלטפורמה שמאפשרת לנשים בכלל ולאימהות בפרט לפתח את עצמן, להתפרנס בכבוד ולהצליח ולאזן את הקריירה עם החיים האישיים וחיי המשפחה. היום, יש לא מעט אימהות בטבלאות המובילים שלנו ואנחנו גאים בכל אחת ואחת מהן!

 

אודיה דהן

054-582-0407

 

אלה מאיה

052-624-3686

הקריירה העצמאית שלך בנדל"ן מתחילה עכשיו!

לייעוץ והכוונה יש למלא פרטים וניצור קשר בהקדם:
רי/מקס ישראל
מרכז מסחרי שוהם,
שדרות עמק איילון 30, כניסה B או C, קומה 3
שוהם, ת.ד. 1701, מיקוד 6083530
טלפון: 03-9722-333 | 1-800-211-311
פקס: 03-9722-330
info@remax.co.il
להתאמות נגישות במידת הצורך למי שזכאי על פי דין יש לפנות לרכז הנגישות, ניצן רסקין, במייל: Nitzan.raskin@remax.co.il, או בטלפון 03-9722333 זמן סביר לפני הקורס.
זכויות היוצרים באתר ובכל מודול אחר הקשור עם האתר, שייכות באופן בלעדי לרי/מקס ישראל. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, להפיץ, למכור או לשנות חלקי מידע המופיעים באתר זה, ללא אישור מראש ובכתב של רי/מקס ישראל. האחריות לשימוש באתר תחול על המשתמשים/גולשים בלבד.
2024 © אימפקט פיתוח נכסים בע"מ.
כל הזכויות שמורות. | כל משרד בבעלות פרטית ומנוהל עצמאית | הצהרת נגישות | השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש | מפת האתר