דלג לתוכן הראשי

בלוג

ירין רוגל, בן 24 מרי/מקס 770 בעפולה

תיווך לצעירים

מאת: תיווך לצעירים - רי/מקס

תיווך לצעירים

זהו, השתחררת, כבר לגמרי ברשות עצמך. מצד אחד בא לך לטרוף את העולם, מצד שני ההבנה שצריך לחשוב על העתיד שלך, צריך להתחיל לדאוג לפרנסה, להשכלה, סיימת עם החובות והמסגרות שהשגרה כביכול מכתיבה לך ועכשיו תורך לייצר את המציאות של החיים שלך. נכון, הכי קל לסחוב ולהימרח עם הזמן, אולי לגור עוד קצת עם ההורים, למלצר, לעשות קצת כסף ולטוס, לטייל, לפגוש אנשים, לטעום, לבחון. זה שלב מבלבל וזה לגיטימי. להיות במצב של ספקות ובלבול עצמי, הרצון לרצות את ההורים, או שהציפיות של הסביבה מלחיצות אותך, או שמא זה הצרכים שלך שמכתיבים לך מה לעשות. יוקר המחייה חונק ובא לך הכל ומצד שני לא בא לך כלום, מאיפה מתחיליםםםםםם?

אנחנו ברי/מקס מציעים לך פלטפורמה שתוכל להתאים בדיוק לצרכים ולרצונות שלך, במינונים שלך, בקצב שלך. מידת ההתמסרות למקצוע תלויה אך ורק בך ובהתאמה כמובן גם ההצלחה שלך.

ירין רוגל, בן 24 מרי/מקס 770 בעפולה. כבר למעלה משנתיים ברשת, היום מנהל צוות משלו. בן למשפחה שכולה, אביו נפטר ממחלה שהיה בן 4.5 וירין נותר עם אימו ו-4 אחיו. כשירין היה בן 13, נהרג אחיו בתאונת דרכים במהלך שירותו הצבאי. כל עולמו של ירין התערער, אמא שלו, "הלביאה הלוחמת" שבאותה תקופה גם איבדה את אמא שלה, הייתה שבורה, אך יחד עם זאת, לא החסירה מירין דבר. "היא תמכה ועודדה אותי, גם כשעשיתי בעיות. העיפו אותי מכמה מסגרות, סיימתי תיכון בלי בגרות, אבל תמיד היא הייתה לצידי ותמכה, היא הלביאה הכי אמיתית וחזקה שאני מכיר. רציתי תמיד לרצות את אמא, לתת לה קצת נחת וסיפוק, אבל לא מצאתי את עצמי, לא פחדתי לעבוד קשה, אבל לא הסתדרתי. חוסר וודאות הלחיץ אותי, אנשים אכזבו אותי, אבל הבנתי וידעתי שאין מנוס מלעבוד קשה ולהוכיח!"

"לא ידעתי כלום על נדל"ן, אבל התחום סיקרן אותי, בחיפוש בגוגל קפץ לי "רי/מקס", תוך 3 דקות התקשרו אלי מהסניף בעפולה ומשם הכל היסטוריה. למרות שבאותה תקופה הייתה לי עבודה מסודרת שהתפרנסתי בה יפה, משהו נדלק אצלי, היה לי מעניין, נהניתי מהעשייה ועל אף הפחד לעזוב מקום עבודה כשכיר ולהיות עצמאי, ראיתי בזה הזדמנות. רציתי להוכיח לכולם, לאמא שלי ובעיקר לעצמי שאני יכול להיות עצמאי ולהצליח. הבנתי שחובת ההוכחה היא עלי. אוהד, הזכיין, ליווה אותי צמוד לאורך כל הדרך. תוך חודש וחצי עשיתי כבר את העסקה הראשונה שלי, פיתחתי שיטה משלי לבנות מאגר של לידים, כדי שלא יהיה מצב שיהיה יום ללא פרזנטציה. הבאתי משהו חדש וטכנולוגי, הקורונה אומנם ערערה קצת את המשק, אבל לא נתתי לזה להפריע לי. הייתי בהיי, מלא סיפוק וגאווה, היה לי עסק משלי! בניתי צוות עם עוזרת אישית וסוכנים שעבדו איתי, והכל היה נפלא. לימים, הם עזבו אותי, כל אחד מסיבותיו. היה משבר, אבל לא נתתי לעצמי ליפול, הבנתי שזו הזדמנות ללמוד מזה ולגדול, לקחתי אחריות על מה שקרה, הבנתי שהמשמעת לא הייתה מספיק חזקה, זה העיר אותי, אני לומד מכל טעות ומשבר, אני בהתמדה מתמשכת, לא מוותר ונלחם".

"כשאתה מבין שאתה הבוס, אין מקום לוויתורים, אין לי תקרת זכוכית, אני מחליט כמה ומתי ואיך אני ארוויח, זה תלוי רק בי ובעצמי, אתה צריך משמעת, התמדה, רעב ותשוקה. כששואלים אותי אם אני ממליץ, אני אומר לאנשים תמצאו מה הסיבה שלכם? למה אתם רוצים את זה? כי הנחישות והרצון להצלחה לא יכולה להיות רגעית, אתה חייב לרצות את זה לאורך זמן, כל הזמן." 

"הסניף פה בעפולה, הוא מיוחד, אנחנו הרבה אנשים שונים ומאד מגוונים, התחרות סביבי מפרה אותי, אני במקום טוב עכשיו. יש לי צוות של 4 אנשים "צוות רוגל" ואנחנו עובדים ומצליחים. אוהד הזכיין תמיד זמין עבורנו, נגיש ותומך. ומעל הכל, יש את רי/מקס הרשת, המותג, זה "אנחנו" זה לא "אני" - הפרסום, האימונים, הלימוד, ההכוונה, הליווי, זה קשרים וגודל וכוח".

כמו ירין, יש לנו עוד הרבה אנשים שהגיעו לרשת בגילים מאד צעירים, חסרי ידע וניסיון והיום, הם כבר מזמן אחרי המיליון הראשון... . אנחנו ברי/מקס שמחים וגאים להיות פלטפורמה שמאפשרת לחבר'ה צעירים למצוא את עצמם, להתוות להם דרך, לכוון ולתמוך, לייעץ ולעזור. 

ירין רוגל - 052-6223781

הקריירה העצמאית שלך בנדל"ן מתחילה עכשיו!

לייעוץ והכוונה יש למלא פרטים וניצור קשר בהקדם:
רי/מקס ישראל
מרכז מסחרי שוהם,
שדרות עמק איילון 30, כניסה B או C, קומה 3
שוהם, ת.ד. 1701, מיקוד 6083530
טלפון: 03-9722-333 | 1-800-211-311
פקס: 03-9722-330
info@remax.co.il
להתאמות נגישות במידת הצורך למי שזכאי על פי דין יש לפנות לרכז הנגישות, ניצן רסקין, במייל: Nitzan.raskin@remax.co.il, או בטלפון 03-9722333 זמן סביר לפני הקורס.
זכויות היוצרים באתר ובכל מודול אחר הקשור עם האתר, שייכות באופן בלעדי לרי/מקס ישראל. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, להפיץ, למכור או לשנות חלקי מידע המופיעים באתר זה, ללא אישור מראש ובכתב של רי/מקס ישראל. האחריות לשימוש באתר תחול על המשתמשים/גולשים בלבד.
2024 © אימפקט פיתוח נכסים בע"מ.
כל הזכויות שמורות. | כל משרד בבעלות פרטית ומנוהל עצמאית | הצהרת נגישות | השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש | מפת האתר