הלקוח אולי לא תמיד צודק, אבל הוא בהחלט זכאי לשירות הטוב ביותר האפשרי בשוק תיווך הנדל"ן. כמעט כל בעל נכס יכול בסופו של דבר למכור בכוחות עצמו את הנכס שלו, אז מדוע עליו להיעזר בשירותים שלנו?
מתווך עצמאי של רי/מקס צריך לספק ללקוח ערך מוסף משמעותי במסגרת השירות שלו, אם ברצונו לבסס עסק יציב ומצליח כמתווך נדל"ן. בכל פעם שמתווך של רי/מקס מחתים נכס בבלעדיות, מטרתו הראשונה צריכה להיות להשיג חשיפה מקסימלית ומיידית עבור הנכס, ולהביא אותו לידיעתם של מספר קונים פוטנציאליים גבוה ככל שניתן.
ככל שהחשיפה של הנכס רחבה יותר, כך גדל הסיכוי למכור את הנכס, ואולי אפילו להשיג הצעות מחיר מרובות משניים או יותר קונים פוטנציאליים. תנועה של קונים המתעניינים בנכס לא רק מקדמת את העסקה אלא גם מגבירה את שביעות הרצון של הבעלים שרואה את פירות עבודת המתווך בשטח. היכולת להגיע למקסימום קונים שיגישו מקסימום של הצעות מחיר מגבירה את הסיכוי להשיג עבור בעל הנכס את המחיר המבוקש, ואולי במקרים מסוימים אפילו יותר ממחיר זה.
וזה בדיוק מה שרוצה כל מי שמעוניין לבנות עסק כמתווך נדל"ן או קורס גישור. סגירת עסקאות והשגת מחיר מקסימלי המשתווה או עובר את המחיר המבוקש הן הדרכים הטובות ביותר לבניית מוניטין כמקצוען בתחום.
כשאתה מחליט להקים את העסק שלך במסגרת משרד של רי/מקס יש בידך את היתרון של השימוש במתווכים אחרים ממשרדך במטרה להביא קונים פוטנציאליים ולסגור את העסקה. כולנו מכירים את התסכול הכרוך באי-מציאת קונה מתאים לנכס בבלעדיות, ובהמשך אף אובדן הבלעדיות לאחר שישה חודשים של עבודה ואכזבה של בעל הנכס.
אי שם מחכה קונה לנכס שלך, ומתווך אחר של רי/מקס אולי יהיה זה שמביא איתו ומוביל איתך את העסקה לסגירה. המתווך הזה יכול להיות קולגה שלך מהמשרד, ממשרד רי/מקס אחר בעיר או בארץ, ואפילו ממשרד או רשת מתחרה. שיתוף פעולה גורף עם כל גורם בתחום התיווך הוא הדרך הטובה ביותר לסגירת עסקאות, השגת מחיר אופטימאלי עבור לקוחותייך, מתן תחושה של ערך מוסף ללקוח המתבטא בשווי האמיתי של העמלה שלך ובהפניות והמלצות מעוד לקוח מרוצה.
אל תגביל את הפוטנציאל שלך. השתמש ברשת על מנת למצוא קונים לנכסים שלך. אל תגרום נזק לעצמך וללקוחות שלך – וודא כי כל מתווך פעיל באזורך מודע למאגר הנכסים למכירה שלך ולרצון הכן שלך למכור אותם במהירות וביעילות. אם ברשותך מספר גבוה של נכסים אשר עומדים על המדף ובסופו של תהליך אינם נמכרים במסגרת הבלעדיות, שאל את עצמך האם אתה עושה כל מה שביכולתך לעודד שיתוף פעולה אמיתי עם כמות רבה ככל שניתן של מתווכים עמיתים.