Skip to main content

Blog

By:

כבר שנים אומרים לך שזה תפור עליך, בול בשבילך. 

כולם עושים היום הסבה מקצועית, תיווך נדל"ן  זה הדבר היום.

"אבל טוב לי, נח לי, למה לצאת מהאזור הבטוח? מאזור הנוחות?.

עכשיו להתחיל מההתחלה משהו חדש?" זה מפחיד, מלחיץ ובעיקר שונה.

 

שרית שחם, אמא ל 3 בנות, סבתא ל 7 נכדים, היום זכיינית "רי/מקס לב המרכז" באור יהודה. שרתה בצהל במשך  20 שנה  כאזרחית עובדת צה"ל עם התמחות בכימיה בחיל המודיעין. במקביל עשתה תואר ראשון בשיווק וכלכלה. לאחר השחרור, הקימה עסק בתחום היופי וניהלה 8 עובדים, לאחר שמכרה את העסק והתמחתה בשיווק ומכירות במגוון תחומים. המשרה האחרונה שלה היתה בסוכנות ביטוח במשך 6 שנים כשכירה, אך למרות  שהייתה עובדת מצטיינת, כאשר רצתה להתקדם נתקלה בקשיים, ולכן החליטה לעזוב לבלי לדעת מה העתיד צופן לה.

"למה שלא תלכי לנדל"ן? זה תפור עליך" 

"וכך התחלתי לבדוק, להתעניין, ללמוד ולחקור את הנושא. שמעתי שיש כסף גדול, עבודה עם אנשים, שיווק ומכירות, הכל התאים לי כמו כפפה והחלטתי ללכת על זה בכל הכח".

שרית הצטרפה לרי/מקס פוקוס בר"ג. במשך כמעט 4 שנים הייתה סוכנת מצליחה מאוד, ולאחר מכן עברה לאמן סוכנים. במשך 6 שנים עבדה ב"גיוס ואימון סוכנים".

לפני כ 8  חודשים החליטה שוב לאתגר את עצמה ויחד עם רחל סילוני קנו את הזיכיון ב"רי/מקס לב המרכז" באור יהודה. "הייתי צריכה הרבה אומץ לעשות את הצעד הזה, אך כמי שתמיד אהבה  לאתגר את עצמי אפשר לומר שזה היה "בקטנה". ובכל זאת לעזוב משהו יציב ובטוח ולצאת למסע לא ידוע משהו שלא אפשר לזלזל. מה שאני הכי אוהבת בעסק זה לתת שירות ואת השירות הכי טוב בעולם, אני רואה קודם את טובת הלקוח לפני טובתי. הבנתי שגם הכישלון וגם ההצלחה תלויים רק בי, לא רוצה להיות תלויה לא בשוק ולא בממשלה, ולא בשום דבר אחר, אלא רק בי. 

 

גם אחרי שנים של ידע וניסיון, אני לא מפסיקה ללמוד, להתאמן ולהתפתח. רי/מקס תומכת ועוזרת עם הדרכות, כלים וטכניקות מהמתקדמים ביותר, וכך  דואגת שנתעדכן ונשתפר כל הזמן"

 

גבי שושן, בן 37 , נשוי ואבא לשניים. שנתיים וחצי ברי/מקס כחול לבן בנתניה, כבר מדורג בין המובילים של הרשת. "שנים עבדתי כשכיר במגוון תפקידים בכירים  בעולם הסלולאר. תמיד נתתי 200% מעצמי, עבדתי בפיתוח עובדים, מערכי מכירות והובלת אנשים להצלחה. לאורך השנים קיבלתי כמה הצעות ושמעתי הרבה אמירות לגבי התפקוד שלי ואיך יכולתי "לפרוח בחוץ". פחדתי לעשות את הצעד, הרווחתי מצויין, היתה לי יציבות כלכלית, תמיד עבדתי בחברות גדולות במשק, אבל זה התחיל לחלחל ולחדור והתחלתי לבדוק ולחקור את הנושא, הוצאתי רישיון תיווך והתחלתי לעבוד כשכיר בתור מנהל משרד ברי/מקס כחול לבן. למדתי מהר את העסק, ראיתי את הפוטנציאל והחלטתי לחצות את הקווים ולהפוך להיות שכיר במשרד, תחילה כמתווך והיום כמנהל צוות. זה נשמע קלישאה, אבל זה באמת מרגש אותי להגשים לאנשים חלומות, שאני מוצא את הבית הנכון ללקוחות שלי - אני מלא סיפוק. אני אוהב את העבודה שלי כעצמאי, השוק הדינמי מאתגר אבל גם מפרה אותי. אני בעל הבית ואני מחליט מתי ואיך. אני עובד קשה ומשקיע המון, לפעמים זה מפחיד, לפעמים מלחיץ, יש המון בירוקרטיות, יש המון דברים שלא תלויים בך, תקופות מורכבות בד"כ מאתגרות אותי, אני בתקופת הקורונה הגעתי להגשמה עצמית". גבי לא מוותר ומשקיע המון גם בפיתוח ובלמידה עצמית וגם בשיווק, הוא תמיד חושב איך לתת ערך מוסף ללקוחות שלו ובעיקר, לא נח לרגע. הוא יודע שהמשפחה הפרטית שלו מאפשרת לו את ההצלחה הזאת, ומעיד שהגב שרי/מקס מעניקים זה השקט והביטחון שלו.

 

שרית וגבי לא היחידים, ברי/מקס יש לא מעט סוכנים וזכיינים שמגיעים לאחר הסבה מקצועית ממגוון רחב של עבודות ותחומים אחרים שכלל לא קשורים לתיווך נדל"ן. אנחנו דואגים להכשיר, ללמד וללוות את כולם, יש לנו מגוון קורסים ואימונים לכל שלב בקריירה, הקורסים מתחדשים ומתעדכנים בשוטף והחיבור לשטח הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו.

 

שרית שחם

054-522-2395

גבי שושן

050-832-6009

Your independent real estate career starts now!

For information and guidance, please fill in your contact information
Additional websites
Control Property site
RE/MAX Israel
Shoham Commercial Center,
30 Emek Ayalon Blvd. (Entrance B or C, 3rd floor)
P.O.B 1701, Shoham 6083530
Phone: 03-9722-333 | 1-800-211-311
Fax: 03-9722-330
info@remax.co.il
For accessibility adjustments if necessary, those who are entitled by law should contact the accessibility coordinator, Nitzan Raskin, by email: Nitzan.raskin@remax.co.il, or by phone at 03-9722333 a reasonable time before the course.
The copyrights on the website and any other module related to the website belong exclusively to Ri/Max Israel. Do not copy, reproduce, publish, distribute, sell or change parts of information appearing on this website, without the prior written permission of RE/MAX Israel. The responsibility for the use of the site will apply to the users/surfers only.
2024 © Impact Property Development Ltd.
All rights reserved. | Each office is privately owned and independently managed | Accessibility statement | Using this website is subject to its terms of use | מפת האתר