דלג לתוכן הראשי

בלוג

שינוי קריירה באמצע החיים

מאת: רי/מקס ישראל
רי/מקס ישראל

שינוי קריירה באמצע החיים

כבר שנים אומרים לך שזה תפור עליך, בול בשבילך. 

כולם עושים היום הסבה מקצועית, תיווך נדל"ן  זה הדבר היום.

"אבל טוב לי, נח לי, למה לצאת מהאזור הבטוח? מאזור הנוחות?.

עכשיו להתחיל מההתחלה משהו חדש?" זה מפחיד, מלחיץ ובעיקר שונה.

 

שרית שחם, אמא ל 3 בנות, סבתא ל 7 נכדים, היום זכיינית "רי/מקס לב המרכז" באור יהודה. שרתה בצהל במשך  20 שנה  כאזרחית עובדת צה"ל עם התמחות בכימיה בחיל המודיעין. במקביל עשתה תואר ראשון בשיווק וכלכלה. לאחר השחרור, הקימה עסק בתחום היופי וניהלה 8 עובדים, לאחר שמכרה את העסק והתמחתה בשיווק ומכירות במגוון תחומים. המשרה האחרונה שלה היתה בסוכנות ביטוח במשך 6 שנים כשכירה, אך למרות  שהייתה עובדת מצטיינת, כאשר רצתה להתקדם נתקלה בקשיים, ולכן החליטה לעזוב לבלי לדעת מה העתיד צופן לה.

"למה שלא תלכי לנדל"ן? זה תפור עליך" 

"וכך התחלתי לבדוק, להתעניין, ללמוד ולחקור את הנושא. שמעתי שיש כסף גדול, עבודה עם אנשים, שיווק ומכירות, הכל התאים לי כמו כפפה והחלטתי ללכת על זה בכל הכח".

שרית הצטרפה לרי/מקס פוקוס בר"ג. במשך כמעט 4 שנים הייתה סוכנת מצליחה מאוד, ולאחר מכן עברה לאמן סוכנים. במשך 6 שנים עבדה ב"גיוס ואימון סוכנים".

לפני כ 8  חודשים החליטה שוב לאתגר את עצמה ויחד עם רחל סילוני קנו את הזיכיון ב"רי/מקס לב המרכז" באור יהודה. "הייתי צריכה הרבה אומץ לעשות את הצעד הזה, אך כמי שתמיד אהבה  לאתגר את עצמי אפשר לומר שזה היה "בקטנה". ובכל זאת לעזוב משהו יציב ובטוח ולצאת למסע לא ידוע משהו שלא אפשר לזלזל. מה שאני הכי אוהבת בעסק זה לתת שירות ואת השירות הכי טוב בעולם, אני רואה קודם את טובת הלקוח לפני טובתי. הבנתי שגם הכישלון וגם ההצלחה תלויים רק בי, לא רוצה להיות תלויה לא בשוק ולא בממשלה, ולא בשום דבר אחר, אלא רק בי. 

 

גם אחרי שנים של ידע וניסיון, אני לא מפסיקה ללמוד, להתאמן ולהתפתח. רי/מקס תומכת ועוזרת עם הדרכות, כלים וטכניקות מהמתקדמים ביותר, וכך  דואגת שנתעדכן ונשתפר כל הזמן"

גבי שושן, בן 37 , נשוי ואבא לשניים. שנתיים וחצי ברי/מקס כחול לבן בנתניה, כבר מדורג בין המובילים של הרשת. "שנים עבדתי כשכיר במגוון תפקידים בכירים  בעולם הסלולאר. תמיד נתתי 200% מעצמי, עבדתי בפיתוח עובדים, מערכי מכירות והובלת אנשים להצלחה. לאורך השנים קיבלתי כמה הצעות ושמעתי הרבה אמירות לגבי התפקוד שלי ואיך יכולתי "לפרוח בחוץ". פחדתי לעשות את הצעד, הרווחתי מצויין, היתה לי יציבות כלכלית, תמיד עבדתי בחברות גדולות במשק, אבל זה התחיל לחלחל ולחדור והתחלתי לבדוק ולחקור את הנושא, הוצאתי רישיון תיווך והתחלתי לעבוד כשכיר בתור מנהל משרד ברי/מקס כחול לבן. למדתי מהר את העסק, ראיתי את הפוטנציאל והחלטתי לחצות את הקווים ולהפוך להיות שכיר במשרד, תחילה כמתווך והיום כמנהל צוות. זה נשמע קלישאה, אבל זה באמת מרגש אותי להגשים לאנשים חלומות, שאני מוצא את הבית הנכון ללקוחות שלי - אני מלא סיפוק. אני אוהב את העבודה שלי כעצמאי, השוק הדינמי מאתגר אבל גם מפרה אותי. אני בעל הבית ואני מחליט מתי ואיך. אני עובד קשה ומשקיע המון, לפעמים זה מפחיד, לפעמים מלחיץ, יש המון בירוקרטיות, יש המון דברים שלא תלויים בך, תקופות מורכבות בד"כ מאתגרות אותי, אני בתקופת הקורונה הגעתי להגשמה עצמית". גבי לא מוותר ומשקיע המון גם בפיתוח ובלמידה עצמית וגם בשיווק, הוא תמיד חושב איך לתת ערך מוסף ללקוחות שלו ובעיקר, לא נח לרגע. הוא יודע שהמשפחה הפרטית שלו מאפשרת לו את ההצלחה הזאת, ומעיד שהגב שרי/מקס מעניקים זה השקט והביטחון שלו.

שרית וגבי לא היחידים, ברי/מקס יש לא מעט סוכנים וזכיינים שמגיעים לאחר הסבה מקצועית ממגוון רחב של עבודות ותחומים אחרים שכלל לא קשורים לתיווך נדל"ן. אנחנו דואגים להכשיר, ללמד וללוות את כולם, יש לנו מגוון קורסים ואימונים לכל שלב בקריירה, הקורסים מתחדשים ומתעדכנים בשוטף והחיבור לשטח הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו.

 

שרית שחם

054-522-2395

גבי שושן

050-832-6009

הקריירה העצמאית שלך בנדל"ן מתחילה עכשיו!

לייעוץ והכוונה יש למלא פרטים וניצור קשר בהקדם:
רי/מקס ישראל
מרכז מסחרי שוהם,
שדרות עמק איילון 30, כניסה B או C, קומה 3
שוהם, ת.ד. 1701, מיקוד 6083530
טלפון: 03-9722-333 | 1-800-211-311
פקס: 03-9722-330
info@remax.co.il
להתאמות נגישות במידת הצורך למי שזכאי על פי דין יש לפנות לרכז הנגישות, ניצן רסקין, במייל: Nitzan.raskin@remax.co.il, או בטלפון 03-9722333 זמן סביר לפני הקורס.
זכויות היוצרים באתר ובכל מודול אחר הקשור עם האתר, שייכות באופן בלעדי לרי/מקס ישראל. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, להפיץ, למכור או לשנות חלקי מידע המופיעים באתר זה, ללא אישור מראש ובכתב של רי/מקס ישראל. האחריות לשימוש באתר תחול על המשתמשים/גולשים בלבד.
2024 © אימפקט פיתוח נכסים בע"מ.
כל הזכויות שמורות. | כל משרד בבעלות פרטית ומנוהל עצמאית | הצהרת נגישות | השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש | מפת האתר